Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.20867/thm.10.2.6

CILJEVI TURISTIČKOG RAZVOJA OPATIJSKE RIVIJERE I STRATEGIJE MARKETINGA

Romina Alkier Radnić orcid id orcid.org/0000-0002-0898-2032 ; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia


Full text: croatian pdf 2.155 Kb

page 135-142

downloads: 863

cite


Abstract

Danas, kada je došlo do promjena u gospodarskom i razvojnom smislu, nužno je promišljati
novi, uspješniji i sigurniji put turizma, kao i stvaranje novog, karakterističnog proizvoda
koji će biti izraz Opatijske rivijere. Novi turistički proizvod mora odražavati
prepoznatljivost ove destinacije, ali istodobno mora svojim sadržajem i kvalitetom pobuditi
zanimanje i pridonijeti tržišnoj afirmaciji Opatijske rivijere. Postojeće resurse potrebno je
maksimalno valorizirati, a zatim u interakciji s drugim relevantnim činiteljima stvoriti
konkretnu viziju i strategiju - nužna je obnova postojećih kapaciteta, potpunija valorizacija
i zaštita turističkih potencijala, izgradnja novog identiteta i tržišnog repozicioniranja na
turističkom tržištu. Opatija se sa svojom rivijerom mora opredijeliti za suvremenu,
selektivnu i konkurentnu turističku ponudu, odnosno za poboljšanje svih aspekata ponude,
ali pritom mora poštivati i interese domicilnog stanovništva.

Keywords

suvremeni turistički proizvod; konkurentna turistička ponuda; ciljevi i strategije turističkog razvoja; repozicioniranje Opatijske rivijere

Hrčak ID:

181780

URI

https://hrcak.srce.hr/181780

Publication date:

30.7.2004.

Visits: 1.541 *