Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.20867/thm.4.1.13

Poduzetnički programi u sportu i turizmu

Mato Bartoluci ; Fakultet za fizičku kulturu, Svučilište u Zagrebu, Hrvatska


Full text: croatian pdf 3.010 Kb

page 147-161

downloads: 695

cite


Abstract

U cilju razvoja kvalitetne turističke ponude različiti segmenti turističke ponude mogu se uspješno razvijati primjenom određenih oblika poduzetništva.
Proces poduzetništva u turizmu zasniva se na privatnom vlasništvu te na tržišnim i ekonomskim kriterijima.
U ovom radu su prikazani određeni programi poduzetništva u sportu i turizmu i to: tenis program te program golfa. Ovi programi pokazuju da poduzetništvo u sportu i turizmu može biti profitabilno ako ga vodi odgovarajući menedžment u turizmu, uz uvažavanje određenih ekonomskih kriterija.

Keywords

turizam; sport; programi poduzetništva; menedžment

Hrčak ID:

182092

URI

https://hrcak.srce.hr/182092

Publication date:

30.7.1998.

Article data in other languages: english

Visits: 1.747 *