Skip to the main content

Professional paper

https://doi.org/10.20867/thm.3.2.6

Ekološko orijentirani menadžment u turizmu sa stvarnim eko orijentiranim karakteristikama (postupak za postizanje stvarnih eko-orijentiranih karakteristika)

Tanja Mihalič ; Fakultät für Wirtschaftswissenschaften, Universität Ljubljana, Slowenien


Full text: german pdf 2.845 Kb

page 275-286

downloads: 410

cite


Abstract

Stvarne kulturološke i sociološke atrakcije turističkih destinacija predstavljaju privlačnu silu turističke ponude. Zbog toga je ekološko orijentirani menadžment nužna potreba za uspješno turističko poslovanje. Potrebno je osnažiti ekološko-orijentiran način razmišljanja i djelovanja koji se može iskazati na nekoliko načina. Autorica razlikuje tri vrste ekološko orijentiranih postupaka i značajki (ekološko orijentirane karakteristike, ekološko orijentirane karakteristike dobara, kombinirano ekološko orijentirane karakteristike). Naravno za objektivnost u pogledu ekološko orijentiranog označavanja (karakteristika) potrebna je objektivna procjena.
Objektivni postupak za davanje eko-orijentiranih značajki pojedinim proizvodima i aktivnostima, te destinacijama, predložen je primjerom Plave zastave koja se razlikuje između objektivnih i subjektivnih (ili quasi) ekoloških karakteristika.

Keywords

eko oznake; kriteriji; turistička destinacija; ekološko orijentirani menadžment; ekološko orijentirane karakteristike

Hrčak ID:

182328

URI

https://hrcak.srce.hr/182328

Publication date:

30.12.1997.

Article data in other languages: german

Visits: 1.347 *