Review article
https://doi.org/10.20867/thm.3.1.5
Marketinško-informacijski sustav u turizmu
Marian Gučik
; Wirtschaftswissenschaftliche Fakultät der Matej Bel Universität Banskä Bystrica, Slowakei
Abstract
Marketinško-informacijski sustav u turizmu posjeduje specifično-prosječni karakter i uključuje različite segmente. Kod konstitucije takvog sustava moramo započeti s protokom informacija u turizmu kao i s turističkom potražnjom. Takav sustav trebao bi olakšati donošenje odluka za tri grupacije korisnika, a to su: rukovodeće tijelo i samo-rukovodeći organi, poduzetnici i sudionici u turističkom poslovanju. Odluke se donose na četiri razine: u poduzeću, u turističkim centrima (grad, općina), u regijama i na razini države. Podatke koji tvore marketinško-informacijske sustave potrebno je redovito aktualizirati te se prilagoditi potrebama korisnika takvih sustava. Baza podataka omogućava ispunjenje ovakvog cilja.
Keywords
turizam; potražnja; ponuda; informacijski sustav; statistika u turizmu
Hrčak ID:
182367
URI
Publication date:
30.6.1997.
Visits: 1.466 *