Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.20867/thm.3.1.5

Marketinško-informacijski sustav u turizmu

Marian Gučik ; Wirtschaftswissenschaftliche Fakultät der Matej Bel Universität Banskä Bystrica, Slowakei


Full text: german pdf 2.070 Kb

page 45-52

downloads: 361

cite


Abstract

Marketinško-informacijski sustav u turizmu posjeduje specifično-prosječni karakter i uključuje različite segmente. Kod konstitucije takvog sustava moramo započeti s protokom informacija u turizmu kao i s turističkom potražnjom. Takav sustav trebao bi olakšati donošenje odluka za tri grupacije korisnika, a to su: rukovodeće tijelo i samo-rukovodeći organi, poduzetnici i sudionici u turističkom poslovanju. Odluke se donose na četiri razine: u poduzeću, u turističkim centrima (grad, općina), u regijama i na razini države. Podatke koji tvore marketinško-informacijske sustave potrebno je redovito aktualizirati te se prilagoditi potrebama korisnika takvih sustava. Baza podataka omogućava ispunjenje ovakvog cilja.

Keywords

turizam; potražnja; ponuda; informacijski sustav; statistika u turizmu

Hrčak ID:

182367

URI

https://hrcak.srce.hr/182367

Publication date:

30.6.1997.

Article data in other languages: german

Visits: 1.466 *