Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.20867/thm.2.2.4

Zdravstvena usluga - dio turističkog proizvoda

Marcel Meler ; Faculty of Economics, University of Osijek, Croatia
Drago Ružić ; Faculty of Economics, University of Osijek, Croatia
Dragan Kovačević ; Parliament of the Republic of Croatia, Board of Economiy, Zagreb, Croatia


Full text: english pdf 3.548 Kb

page 265-278

downloads: 533

cite


Abstract

Turistička povijest i evolucijski put turizma pokazuju kako se počeci turizma, ali i njegov kasniji razvoj, temelje na razvoju onih destinacija koje su imale izražene privlačne čimbenike zdravstvenog karaktera. Zdravstveni turizam je stoga moguće definirati kao zajedničko suradno područje zdravstva i turizma u kojem se na partnerskoj osnovici i uz uzajamni interes organizira
boravak pojedinaca kao turista koji dolaze na mjesto s izraženim prirodnim zdravstvenim čimbenicima kojeg koriste i gdje im se pod liječničkim nadzorom (ili bez njega) pružaju i zdravstvene usluge kroz aktivni odmor, ali i kroz različite druge tretmane. Zadovoljenje potreba za zdravstvenim uslugama, ali i drugim parcijalnim proizvodima turističkih proizvoda koji imaju za cilj zadovoljenje zdravstvenih potreba, zahtijeva i prilagodbu u poslovanju subjekata ponude turističkih proizvoda, osobito onih u hotelijerstvu. Imajući u vidu činjenicu kako turistička kretanja u većoj ili manjoj mjeri ujedno predstavljaju i “kretanja u zdravstvene svrhe", osobito je značajno da hotelijeri u cijelosti spoznaju osobitosti segmenata gostiju kojima su usmjereni (primjerice dobnu strukturu, zdravstveno stanje i zdravstvene navike itd ).

Keywords

marketing; turistički proizvod; zdravstvena usluga; zdravstveni turizam; turistička usluga; parcijalni proizvod

Hrčak ID:

182408

URI

https://hrcak.srce.hr/182408

Publication date:

30.12.1996.

Article data in other languages: english

Visits: 1.607 *