Review article
https://doi.org/10.20867/thm.2.2.4
Zdravstvena usluga - dio turističkog proizvoda
Marcel Meler
; Faculty of Economics, University of Osijek, Croatia
Drago Ružić
; Faculty of Economics, University of Osijek, Croatia
Dragan Kovačević
; Parliament of the Republic of Croatia, Board of Economiy, Zagreb, Croatia
Abstract
Turistička povijest i evolucijski put turizma pokazuju kako se počeci turizma, ali i njegov kasniji razvoj, temelje na razvoju onih destinacija koje su imale izražene privlačne čimbenike zdravstvenog karaktera. Zdravstveni turizam je stoga moguće definirati kao zajedničko suradno područje zdravstva i turizma u kojem se na partnerskoj osnovici i uz uzajamni interes organizira
boravak pojedinaca kao turista koji dolaze na mjesto s izraženim prirodnim zdravstvenim čimbenicima kojeg koriste i gdje im se pod liječničkim nadzorom (ili bez njega) pružaju i zdravstvene usluge kroz aktivni odmor, ali i kroz različite druge tretmane. Zadovoljenje potreba za zdravstvenim uslugama, ali i drugim parcijalnim proizvodima turističkih proizvoda koji imaju za cilj zadovoljenje zdravstvenih potreba, zahtijeva i prilagodbu u poslovanju subjekata ponude turističkih proizvoda, osobito onih u hotelijerstvu. Imajući u vidu činjenicu kako turistička kretanja u većoj ili manjoj mjeri ujedno predstavljaju i “kretanja u zdravstvene svrhe", osobito je značajno da hotelijeri u cijelosti spoznaju osobitosti segmenata gostiju kojima su usmjereni (primjerice dobnu strukturu, zdravstveno stanje i zdravstvene navike itd ).
Keywords
marketing; turistički proizvod; zdravstvena usluga; zdravstveni turizam; turistička usluga; parcijalni proizvod
Hrčak ID:
182408
URI
Publication date:
30.12.1996.
Visits: 1.607 *