Preliminary communication
https://doi.org/10.20867/thm.2.1.1
Strateški turistički marketing zemalja S.E.I.
Vinka Cetinski
; Ministry of Tourism, Zagreb, Croatia
Sanda Weber
; Institute for Tourism Zagreb, Croatia
Abstract
Političke promjene na području Europe krajem 80-tih rezultirale su osnivanjem Srednjoeuropske Inicijative kao međudržavne regionalne asocijacije. Interes za suradnjom u turizmu može se objasniti činjenicom da većina srednjoeuorpskih zemalja ima značajne kulturne, povijesne i prirodne resurse koje nije iskoristila u dovoljnoj mjeri. Djelatna skupina za turizam kojom predsjedava Hrvatska od 1993. godine, donijela je odluku o provođenju istraživanja s glavnim ciljem određivanja osnovnih turističkih pokazatelja kao temelja za formuliranje zajedničke strategije marketinga u turizmu. Ovaj rad predstavlja metodologiju istraživanja te iznosi njegove glavne rezultate.
Keywords
strateški marketing; turistički marketing; destinacijski marketing; turistički strateški marketing plan; Srednja Europa; Srednjoeuropska Inicijativa
Hrčak ID:
182470
URI
Publication date:
30.7.1996.
Visits: 1.364 *