Skip to the main content

Original scientific paper

https://doi.org/10.17559/TV-20161128153529

Poduzetnička izobrazba studenata ne-ekonomskih obrazovnih programa

Ivan Štefanić orcid id orcid.org/0000-0001-7897-7653 ; Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, TERA TEHNOPOLIS d.o.o., Gajev trg 6, HR-31000 Osijek, Croatia
Goran Šimunović ; Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Mechanical Engineering Faculty of Slavonski Brod, Trg I. Brlić-Mažuranić 2, HR-35000 Slavonski Brod, Croatia
Edita Štefanić orcid id orcid.org/0000-0002-2109-4515 ; Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Agriculture of Osijek, Kralja Petra Svačića 1d, 31000 Osijek, Croatia
Ronald K. Campbell ; North Carolina State University, Raleigh, NC


Full text: croatian pdf 884 Kb

page 1079-1086

downloads: 518

cite

Full text: english pdf 884 Kb

page 1079-1086

downloads: 584

cite


Abstract

Poduzetničke vještine su nužne svim diplomantima koji planiraju pokrenuti vlastito poduzeće. Dodatno, te vještine sve više traže i poslodavci, čak i od diplomanata tehničke izobrazbe. Ovaj rad uspoređuje dva ekstrakurikularna programa u koje su bili uključeni student četiri različita ne-ekonomska obrazovna profila iz Hrvatske i SAD. Tijekom istraživanja je identificirano nekoliko izazova. Priprema i izvršavanje poduzetničkog obrazovnog programa za studente s vrlo različitom razinom relevantnih predznanja je jedan od njih. Integracija nastavnih metoda iz učionice s 'distance learning' metodama i postizanje učinkovite ravnoteže pristupa 'biti edukativan' i 'biti zanimljiv i atraktivan' predstavljaju dodatne izazove. Spol sudionika edukativnih programa, prethodna izobrazba, poduzetničko iskustvo njihovih obitelji i neposredni planovi nakon diplomiranja su identificirani kao utjecajne varijable na njihovo zadovoljstvo programom.

Keywords

generiranje poslovne ideje; izobrazba; poslovno planiranje; poduzetništvo; student

Hrčak ID:

185445

URI

https://hrcak.srce.hr/185445

Publication date:

31.7.2017.

Article data in other languages: english

Visits: 2.301 *