Tehnički vjesnik, Vol. 24 No. 4, 2017.
Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.17559/TV-20161128153529
Poduzetnička izobrazba studenata ne-ekonomskih obrazovnih programa
Ivan Štefanić
orcid.org/0000-0001-7897-7653
; Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, TERA TEHNOPOLIS d.o.o., Gajev trg 6, HR-31000 Osijek, Croatia
Goran Šimunović
; Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Mechanical Engineering Faculty of Slavonski Brod, Trg I. Brlić-Mažuranić 2, HR-35000 Slavonski Brod, Croatia
Edita Štefanić
orcid.org/0000-0002-2109-4515
; Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Agriculture of Osijek, Kralja Petra Svačića 1d, 31000 Osijek, Croatia
Ronald K. Campbell
; North Carolina State University, Raleigh, NC
Sažetak
Poduzetničke vještine su nužne svim diplomantima koji planiraju pokrenuti vlastito poduzeće. Dodatno, te vještine sve više traže i poslodavci, čak i od diplomanata tehničke izobrazbe. Ovaj rad uspoređuje dva ekstrakurikularna programa u koje su bili uključeni student četiri različita ne-ekonomska obrazovna profila iz Hrvatske i SAD. Tijekom istraživanja je identificirano nekoliko izazova. Priprema i izvršavanje poduzetničkog obrazovnog programa za studente s vrlo različitom razinom relevantnih predznanja je jedan od njih. Integracija nastavnih metoda iz učionice s 'distance learning' metodama i postizanje učinkovite ravnoteže pristupa 'biti edukativan' i 'biti zanimljiv i atraktivan' predstavljaju dodatne izazove. Spol sudionika edukativnih programa, prethodna izobrazba, poduzetničko iskustvo njihovih obitelji i neposredni planovi nakon diplomiranja su identificirani kao utjecajne varijable na njihovo zadovoljstvo programom.
Ključne riječi
generiranje poslovne ideje; izobrazba; poslovno planiranje; poduzetništvo; student
Hrčak ID:
185445
URI
Datum izdavanja:
31.7.2017.
Posjeta: 2.340 *