Media studies, Vol. 8 No. 16, 2017.
Original scientific paper
https://doi.org/10.20901/ms.8.16.5
Dosezanje i uključivanje birača te povezivanje s biračima putem društvenih mreža: analiza predsjedničkih izbora u Republici Hrvatskoj 2014./2015. godine
Dubravka Sinčić Ćorić
orcid.org/0000-0002-1834-5491
; University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Croatia
Ružica Brečić
orcid.org/0000-0003-3327-2187
; University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Croatia
Maja Šimunjak
orcid.org/0000-0001-8263-272X
; Middlesex University London, Faculty of Arts and Creative Industries, United Kingdom
Abstract
U radu se istražuje koriste li i na koji način predsjednički kandidati društvene mreže kako bi demokratizirali politiku i političko predstavljanje. Studija prikazuje rezultate analize sadržaja izjava koje su predsjednički kandidati objavili na svojim službenim profilima na Facebooku i korisničkim računima na Twitteru tijekom izborne kampanje u Republici Hrvatskoj 2014./2015. Rezultati otkrivaju da kandidati nisu koristili društvene mreže kako bi dosegli i uključili potencijalne birače, niti su ih koristili kako bi s biračima ostvarili jaču emotivnu vezu. Propuštajući ovu priliku, propustili su i mogućnost privlačenja nezadovoljnih i razočaranih birača na birališta, čime se mogao povećati i legitimitet demokratskog procesa.
Keywords
društvene mreže; politička kampanja; predsjednički izbori; demokratizacija politike
Hrčak ID:
192920
URI
Publication date:
20.12.2017.
Visits: 2.689 *