Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.20901/ms.8.16.5

Dosezanje i uključivanje birača te povezivanje s biračima putem društvenih mreža: analiza predsjedničkih izbora u Republici Hrvatskoj 2014./2015. godine

Dubravka Sinčić Ćorić orcid id orcid.org/0000-0002-1834-5491 ; Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet
Ružica Brečić orcid id orcid.org/0000-0003-3327-2187 ; Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet
Maja Šimunjak orcid id orcid.org/0000-0001-8263-272X ; Middlesex University London, Faculty of Arts and Creative Industries, Ujedinjeno Kraljevstvo


Puni tekst: engleski pdf 672 Kb

str. 61-76

preuzimanja: 818

citiraj


Sažetak

U radu se istražuje koriste li i na koji način predsjednički kandidati društvene mreže kako bi demokratizirali politiku i političko predstavljanje. Studija prikazuje rezultate analize sadržaja izjava koje su predsjednički kandidati objavili na svojim službenim profilima na Facebooku i korisničkim računima na Twitteru tijekom izborne kampanje u Republici Hrvatskoj 2014./2015. Rezultati otkrivaju da kandidati nisu koristili društvene mreže kako bi dosegli i uključili potencijalne birače, niti su ih koristili kako bi s biračima ostvarili jaču emotivnu vezu. Propuštajući ovu priliku, propustili su i mogućnost privlačenja nezadovoljnih i razočaranih birača na birališta, čime se mogao povećati i legitimitet demokratskog procesa.

Ključne riječi

društvene mreže; politička kampanja; predsjednički izbori; demokratizacija politike

Hrčak ID:

192920

URI

https://hrcak.srce.hr/192920

Datum izdavanja:

20.12.2017.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.689 *