Preliminary communication
https://doi.org/10.15176/vol55no205
Medijska prezentacija zagrebačkog adventa: biznis, eksploatacija, identitet
Nina Ožegović
orcid.org/0000-0002-5929-5427
; Institut za kulturu i etiku, Odsjek za komunikologiju, Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu
Abstract
U ovom se radu metodom analize sadržaja istražuje priroda medijskih napisa u prezentaciji manifestacije Advent u Zagrebu. Analiziraju se prilozi objavljeni u domaćim tiskanim i elektroničkim medijima s naglaskom na dnevnike Jutarnji list i Večernji list te tjedne internetske portale Novosti i Telegram. Posebno se istražuje pitanje pridonosi li medijska prezentacija isključivo adventizaciji i festivalizaciji zagrebačkih prostora odnosno razvoju poduzetničkih kapaciteta, ili doprinosi i stvaranju novog urbanog i kulturnog identiteta Zagreba kao “adventske metropole”. Također, nastoji se ispitati vidi li se iz medijskih napisa kakav identitet Zagreba kreira gradska uprava posredstvom manifestacije Advent u Zagrebu. Osobit se fokus u radu usmjerava prema nekritičnom i euforičnom pisanju o novom “adventskom” identitetu Zagreba.
Keywords
advent; medijska prezentacija; identitet Zagreba; festivalizacija; eventizacija
Hrčak ID:
213376
URI
Publication date:
19.12.2018.
Visits: 2.856 *