Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.15176/vol55no205

Medijska prezentacija zagrebačkog adventa: biznis, eksploatacija, identitet

Nina Ožegović orcid id orcid.org/0000-0002-5929-5427 ; Institut za kulturu i etiku, Odsjek za komunikologiju, Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu


Puni tekst: hrvatski pdf 296 Kb

str. 105-127

preuzimanja: 1.333

citiraj


Sažetak

U ovom se radu metodom analize sadržaja istražuje priroda medijskih napisa u prezentaciji manifestacije Advent u Zagrebu. Analiziraju se prilozi objavljeni u domaćim tiskanim i elektroničkim medijima s naglaskom na dnevnike Jutarnji list i Večernji list te tjedne internetske portale Novosti i Telegram. Posebno se istražuje pitanje pridonosi li medijska prezentacija isključivo adventizaciji i festivalizaciji zagrebačkih prostora odnosno razvoju poduzetničkih kapaciteta, ili doprinosi i stvaranju novog urbanog i kulturnog identiteta Zagreba kao “adventske metropole”. Također, nastoji se ispitati vidi li se iz medijskih napisa kakav identitet Zagreba kreira gradska uprava posredstvom manifestacije Advent u Zagrebu. Osobit se fokus u radu usmjerava prema nekritičnom i euforičnom pisanju o novom “adventskom” identitetu Zagreba.

Ključne riječi

advent; medijska prezentacija; identitet Zagreba; festivalizacija; eventizacija

Hrčak ID:

213376

URI

https://hrcak.srce.hr/213376

Datum izdavanja:

19.12.2018.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.856 *