Other
Metoda prostornog brandinga - Utjecaj arhitektonsko-urbanističkih zahvata na konkurentni identitet mjesta; Doktorska disertacija [sažetak]
Marina Pavković
Abstract
Predmet doktorskog istraživanja jest utjecaj arhitektonskourbanističkih zahvata, kao sustava pojedinačnih prostornih identiteta, na konkurentni identitet mjesta. Konkurentni identitet mjesta predstavlja skup željenih značajki koje pojedinome mjestu omogućavaju pozitivno pozicioniranje u svijesti korisnika pretvarajući identitet u konkurentnu i vrijednu nematerijalnu imovinu. Postavljanjem i razradom znanstvene metode prostornog brandinga pridonosi se jačanju konkurentnog identiteta mjesta. Utvrđeni su kriteriji za vrjednovanje i kreiranje pojedinačnih prostornih identiteta, te su utvrđeni i vrjednovani čimbenici utjecaja arhitektonskourbanističkih zahvata, kao pojedinačnih prostornih identiteta, na konkurentni identitet mjesta. Zaključno, ovim se istraživanjem uspostavlja metodologija primjerena za implementaciju rezultata istraživanja u postupke razvojnoga strateškog programiranja i prostornog planiranja s ciljem jačanja konkurentnog identiteta mjesta, čime je ostvaren i izvorni znanstveni doprinos.
Keywords
Hrčak ID:
213769
URI
Publication date:
30.12.2018.
Visits: 1.367 *