Skip to the main content

Original scientific paper

UTJECAJ VIDEA NA RAZUMIJEVANJE VOKABULARA ENGLESKOGA JEZIKA

Maja Katura ; High school Čapljina


Full text: croatian pdf 271 Kb

page 188-204

downloads: 260

cite

Full text: english pdf 45 Kb

page 205-205

downloads: 151

cite


Abstract

Korištenje videa kao audiovizualnoga sredstva u nastavi stranih jezika
raste i može uvelike pomoći nastavnicima i učenicima. Cilj ovoga istraživanja
jest utvrditi kako video utječe na uspješnost razumijevanja novih
sadržaja i učenje novoga vokabulara kod srednjoškolaca koji uče engleski
jezik. Za ispitanike su izabrani učenici prvoga razreda opće gimnazije
u Srednjoj školi Čapljina tijekom školske 2013./2014., a podijeljeni su u
dvije skupine. Skupini bez videa novi sadržaj je predstavljen u obliku
pisanoga teksta, dok je skupini s videom isti taj sadržaj predstavljen u audiovizualnome
zapisu. Analizom rezultata testova koje su radili učenici
iz obje skupine utvrdili smo koja skupina je bila uspješnija u razumijevanju
i učenju vokabulara.

Keywords

audiovizualna sredstva; video; razumijevanje; uloga nastavnika

Hrčak ID:

216845

URI

https://hrcak.srce.hr/216845

Publication date:

15.7.2015.

Article data in other languages: english

Visits: 1.248 *