Case report
Leonardo Blažević, Moć marketinga u knjižnom nakladništvu. Naklada Jesenski i Turk, Zagreb, 2016.
Tanja Grmuša
Full text: croatian pdf 282 Kb
page 127-131
downloads: 326
cite
APA 6th Edition
Grmuša, T. (2018). Leonardo Blažević, Moć marketinga u knjižnom nakladništvu. Naklada Jesenski i Turk, Zagreb, 2016.. Medijska istraživanja, 24 (2), 127-131. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/index.php/216922
MLA 8th Edition
Grmuša, Tanja. "Leonardo Blažević, Moć marketinga u knjižnom nakladništvu. Naklada Jesenski i Turk, Zagreb, 2016.." Medijska istraživanja, vol. 24, no. 2, 2018, pp. 127-131. https://hrcak.srce.hr/index.php/216922. Accessed 22 Nov. 2024.
Chicago 17th Edition
Grmuša, Tanja. "Leonardo Blažević, Moć marketinga u knjižnom nakladništvu. Naklada Jesenski i Turk, Zagreb, 2016.." Medijska istraživanja 24, no. 2 (2018): 127-131. https://hrcak.srce.hr/index.php/216922
Harvard
Grmuša, T. (2018). 'Leonardo Blažević, Moć marketinga u knjižnom nakladništvu. Naklada Jesenski i Turk, Zagreb, 2016.', Medijska istraživanja, 24(2), pp. 127-131. Available at: https://hrcak.srce.hr/index.php/216922 (Accessed 22 November 2024)
Vancouver
Grmuša T. Leonardo Blažević, Moć marketinga u knjižnom nakladništvu. Naklada Jesenski i Turk, Zagreb, 2016.. Medijska istraživanja [Internet]. 2018 [cited 2024 November 22];24(2):127-131. Available from: https://hrcak.srce.hr/index.php/216922
IEEE
T. Grmuša, "Leonardo Blažević, Moć marketinga u knjižnom nakladništvu. Naklada Jesenski i Turk, Zagreb, 2016.", Medijska istraživanja, vol.24, no. 2, pp. 127-131, 2018. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/index.php/216922. [Accessed: 22 November 2024]
Abstract
Keywords
Hrčak ID:
216922
URI
https://hrcak.srce.hr/216922
Publication date:
11.2.2019.
Visits: 1.046
*