Recenzija, Prikaz slučaja
Leonardo Blažević, Moć marketinga u knjižnom nakladništvu. Naklada Jesenski i Turk, Zagreb, 2016.
Tanja Grmuša
Puni tekst: hrvatski pdf 282 Kb
str. 127-131
preuzimanja: 326
citiraj
APA 6th Edition
Grmuša, T. (2018). Leonardo Blažević, Moć marketinga u knjižnom nakladništvu. Naklada Jesenski i Turk, Zagreb, 2016.. Medijska istraživanja, 24 (2), 127-131. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/216922
MLA 8th Edition
Grmuša, Tanja. "Leonardo Blažević, Moć marketinga u knjižnom nakladništvu. Naklada Jesenski i Turk, Zagreb, 2016.." Medijska istraživanja, vol. 24, br. 2, 2018, str. 127-131. https://hrcak.srce.hr/216922. Citirano 24.11.2024.
Chicago 17th Edition
Grmuša, Tanja. "Leonardo Blažević, Moć marketinga u knjižnom nakladništvu. Naklada Jesenski i Turk, Zagreb, 2016.." Medijska istraživanja 24, br. 2 (2018): 127-131. https://hrcak.srce.hr/216922
Harvard
Grmuša, T. (2018). 'Leonardo Blažević, Moć marketinga u knjižnom nakladništvu. Naklada Jesenski i Turk, Zagreb, 2016.', Medijska istraživanja, 24(2), str. 127-131. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/216922 (Datum pristupa: 24.11.2024.)
Vancouver
Grmuša T. Leonardo Blažević, Moć marketinga u knjižnom nakladništvu. Naklada Jesenski i Turk, Zagreb, 2016.. Medijska istraživanja [Internet]. 2018 [pristupljeno 24.11.2024.];24(2):127-131. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/216922
IEEE
T. Grmuša, "Leonardo Blažević, Moć marketinga u knjižnom nakladništvu. Naklada Jesenski i Turk, Zagreb, 2016.", Medijska istraživanja, vol.24, br. 2, str. 127-131, 2018. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/216922. [Citirano: 24.11.2024.]
Sažetak
Ključne riječi
Hrčak ID:
216922
URI
https://hrcak.srce.hr/216922
Datum izdavanja:
11.2.2019.
Posjeta: 1.046
*