Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.32914/i.51.3-4.8

KULTURA U VRIJEME NOVIH MEDIJA

Borivoje Baltezarević ; Faculty of Management, Sremski Karlovci
Radoslav Baltezarević ; Faculty of Communication, Belgrade
Vesna Baltezarević ; Faculty of Culture and Media, Belgrade


Full text: english pdf 422 Kb

page 200-205

downloads: 812

cite


Abstract

Novi mediji se orijentiraju na nove tehnologije i digitalizaciju svojih sadržaja koja ima dobre i loše efekte kojima su izloženi pojedinci, ali i društvo u cjelini. Digitalizacijom intrapersonalne komunikacije dolazi istovremeno i do digitalizacije kulture i društva. Tehnologija, pored svih, nesumnjivo dobrih karakteristika, ima također i negativne refleksije jer ‘seobom’ u virtualne prostore pojedinci doprinose transformiranju postojeće kulture u virtualnu kulturu. Kultura u tranziciji prema digitalnom dobu prerasta u kulturu zaboravljanja i suočena je sa prekidom kontinuiteta uloge pojedinca u očuvanju postojećih tradicionalnih kulturnih vrijednosti. Cilj ovog rada je prikazati stavove ispitanika koji koriste virtualne socijalne mreže o kulturi koja se stvara u virtualnom okruženju i njihovo mišljenje o tome da li virtualno umrežavanje dovodi do promjena u njihovom odnosu sa tradicionalnom kulturom i društvenim odnosima u realnom svijetu.

Keywords

tehnologija; novi mediji; kultura; virtualne društvene mreže

Hrčak ID:

217570

URI

https://hrcak.srce.hr/217570

Publication date:

30.12.2018.

Article data in other languages: english

Visits: 2.225 *