Skip to the main content

Review article

MEĐUNARODNI MARKETING STRATEGIJA I STRATEŠKI MARKETINŠKI MANAGEMENT

Mirko Marković ; Fakultet za turizam i vanjsku trgovinu Dubrovnik


Full text: croatian pdf 4.572 Kb

page 169-182

downloads: 812

cite


Abstract

Poznavanje marketing strategije predstavlja ključ uspjeha poduzeća na
međunarodnom tržištu. To je naime, istovremeno i poslovna koncepcija
poduzeća. Uspostaviti adekvatnu međunarodnu marketing-strategiju znači uskladiti resurse, organizaciju rada, planiranje i ciljeve sa mogućnostima koje nudi okruženje, podrazumjeva se, uz prihvatljiv rizik.
Samo na temelju poznavanja tržišta, potreba i zahtjeva potrošača i poznavanja stvarnog stanja stvara se pouzdana osnova za usvajanje dugoročnog razvoja poduzeća i strnkture sustava upravljanja marketingom. Istraživanje okruženja (ekonomskog, društvenog, političkog, tehnološkog, konkuretskog, kulturnog) i internih mogućnosti poduzeća (proizvodne, financijske, kadrovske, upravljanja i
rukovođenja) sastavni su djelovi procesa definiranja strategije.

Keywords

marketing strategije; strateško planiranje; marketing menedžment; okruženje vanjsko; okruženje unutarnje; ciljeci; strateški marketing menedžment

Hrčak ID:

221979

URI

https://hrcak.srce.hr/221979

Publication date:

8.6.1993.

Visits: 1.777 *