Ekonomska misao i praksa, Vol. 2 No. 2, 1993.
Pregledni rad
MEĐUNARODNI MARKETING STRATEGIJA I STRATEŠKI MARKETINŠKI MANAGEMENT
Mirko Marković
; Fakultet za turizam i vanjsku trgovinu Dubrovnik
Sažetak
Poznavanje marketing strategije predstavlja ključ uspjeha poduzeća na
međunarodnom tržištu. To je naime, istovremeno i poslovna koncepcija
poduzeća. Uspostaviti adekvatnu međunarodnu marketing-strategiju znači uskladiti resurse, organizaciju rada, planiranje i ciljeve sa mogućnostima koje nudi okruženje, podrazumjeva se, uz prihvatljiv rizik.
Samo na temelju poznavanja tržišta, potreba i zahtjeva potrošača i poznavanja stvarnog stanja stvara se pouzdana osnova za usvajanje dugoročnog razvoja poduzeća i strnkture sustava upravljanja marketingom. Istraživanje okruženja (ekonomskog, društvenog, političkog, tehnološkog, konkuretskog, kulturnog) i internih mogućnosti poduzeća (proizvodne, financijske, kadrovske, upravljanja i
rukovođenja) sastavni su djelovi procesa definiranja strategije.
Ključne riječi
marketing strategije; strateško planiranje; marketing menedžment; okruženje vanjsko; okruženje unutarnje; ciljeci; strateški marketing menedžment
Hrčak ID:
221979
URI
Datum izdavanja:
8.6.1993.
Posjeta: 1.777 *