Skip to the main content

Review article

NOVI PRISTUP TEORIJI POTROŠNJE: POTRAŽNJA ZA OBILJEŽJIMA

Đuro Benić orcid id orcid.org/0000-0002-0695-5815 ; Fakultet za turizam i vanjsku trgovinu Dubrovnik


Full text: croatian pdf 12.607 Kb

page 65-77

downloads: 740

cite


Abstract

K. J. Lancaster je uveo novi pristup u teoriju potrošnje. Potrošač potražuje
dobra zbog obilježja dobara i ta obilježja, a ne samo dobro po sebi dovode
do korisnosti. Ova teorija omogućuje razmatranje učinaka uvođenja novih
dobara kao i učinaka promjena kvalitete dobara.

Keywords

teorija potrošnje; obiljžja dobra; potrošačeve preferencije; efekt učinkovite supstitucije; granica učinkovitosti; potrošačeva ravnoteža

Hrčak ID:

221992

URI

https://hrcak.srce.hr/221992

Publication date:

2.12.1994.

Visits: 1.304 *