Skip to the main content

Original scientific paper

Coaching u pedagoškim područjima djelovanja

Wolfgang Müller-Commichau ; Fachhochschule Wiesbaden, University of Applied Sciences


Full text: german pdf 102 Kb

page 385-399

downloads: 1.647

cite


Abstract

Coaching dobiva sve veće značenje u raznim područjima pedagoškoga djelovanja. Tekst obuhvaća tri područja djelovanja: savjetovanje, nastavu i psihosocijalnu animaciju. Pritom prikazuje kako coaching može djelovati. Nakon predstavljanja coaching-a za klijenta kao posebnog slučaja naglašava se važnost pristupa studentu usmjerenog na resurse. Potom se diskutira konstruktivizam kao primjerena referentna teorija. Na kraju se postavlja zahtjev pred akademske odgojne znanosti o potrebi sustavnijeg i pažljivijeg promišljanja coaching-a kao znanstvenog područja i područja djelovanja.

Keywords

coaching kao oblik savjetovanja i metodičko-didaktičko temeljno ishodište; konstruktivizam kao teorija učenja; usmjerenost na resurse; empowerment

Hrčak ID:

21072

URI

https://hrcak.srce.hr/21072

Publication date:

14.11.2006.

Article data in other languages: english german

Visits: 3.465 *