Skip to the main content

Preliminary communication

Dinamička fleksibilnost organiziranja marketinga kao pretpostavka efikasnog marketing-odlučivanja u reformski postavljenim uvjetima tržišnog privređivanja

Marcel Meler ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, Hrvatska


Full text: croatian pdf 426 Kb

page 69-74

downloads: 258

cite


Abstract

U radu se analiziraju nužne mikro-organizacijske promjene unutar samoupravnih poduzeća, a koje bi trebale rezultirati reformskim zahvatima napose na području prilagođavanja tržišnim uvjetima privređivanja. Riječ je, prije svega, o problematiziranju postavljanja dinamičke i fleksibilne organizacije marketinga. U tu svrhu se ponajprije proučavaju centralizirani organizacijski oblici, dijelom već i upotrebljavani u praksi naših privrednih subjekata, a poseban se naglasak daje na analiziranje suvremenih, dinamički izuzetno prilagodljivih organizacijskih modaliteta predstavljenih projektnom organizacijom, prije svega. Osobit naglasak daje se i na djelovanje pojedinih organizacijskih modela na efikasnost marketing-odlučivanja u poduzećima.

Keywords

marketing; marketing-odlučivanje; samoupravna poduzeća; tržišno privređivanje; kriza

Hrčak ID:

228793

URI

https://hrcak.srce.hr/228793

Publication date:

1.6.1989.

Visits: 806 *