Prethodno priopćenje
Dinamička fleksibilnost organiziranja marketinga kao pretpostavka efikasnog marketing-odlučivanja u reformski postavljenim uvjetima tržišnog privređivanja
Marcel Meler
; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, Hrvatska
Sažetak
U radu se analiziraju nužne mikro-organizacijske promjene unutar samoupravnih poduzeća, a koje bi trebale rezultirati reformskim zahvatima napose na području prilagođavanja tržišnim uvjetima privređivanja. Riječ je, prije svega, o problematiziranju postavljanja dinamičke i fleksibilne organizacije marketinga. U tu svrhu se ponajprije proučavaju centralizirani organizacijski oblici, dijelom već i upotrebljavani u praksi naših privrednih subjekata, a poseban se naglasak daje na analiziranje suvremenih, dinamički izuzetno prilagodljivih organizacijskih modaliteta predstavljenih projektnom organizacijom, prije svega. Osobit naglasak daje se i na djelovanje pojedinih organizacijskih modela na efikasnost marketing-odlučivanja u poduzećima.
Ključne riječi
marketing; marketing-odlučivanje; samoupravna poduzeća; tržišno privređivanje; kriza
Hrčak ID:
228793
URI
Datum izdavanja:
1.6.1989.
Posjeta: 829 *