Skip to the main content

Professional paper

https://doi.org/10.47960/2712-0457.2019.2.1.71

ODNOSI S JAVNOŠĆU I PRO BONO KAMPANJE

Kristijan Sedak orcid id orcid.org/0000-0002-6755-0176 ; Catholic University of Croatia, Zagreb, Croatia
Veronika Novoselac orcid id orcid.org/0000-0001-7063-7195 ; Catholic University of Croatia, Zagreb, Croatia


Full text: croatian pdf 315 Kb

page 79-79

downloads: 247

cite

Full text: english pdf 457 Kb

page 71-78

downloads: 323

cite


Abstract

Korporativna društvena odgovornost (CSR) koncept je u kojemu poslovni subjekt voljno i u interakciji
s drugim strankama odlučuje pridonijeti boljemu društvu. DOP gradi i povezuje tvrtke, zaposlenike
i zajednicu. Jedan od primjera takva poslovanja je uzimanje slučajeva pro bono (latinsko: za opće
dobro). Besplatno predstavljanje klijenata na volonterskoj osnovi prihvatljiv je i dobrodošao način
rješavanja poslovnih problema, uglavnom iz financijskih razloga. Za tvrtke i organizacije to je metoda
izgradnje novih socijalnih i profesionalnih odnosa preko aktivne izgradnje imidža i proširivanja
njihova popisa zadovoljnih klijenata.

Keywords

društvena odgovornost poduzeća; odnosi s javnošću; pro bono

Hrčak ID:

233237

URI

https://hrcak.srce.hr/233237

Publication date:

10.12.2019.

Article data in other languages: english

Visits: 1.575 *