Skip to the main content

Review article

ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA U KREIRANJU DOŽIVLJAJA GOSTIJU U RESTORANIMA

Diana Cokarić ; Top Digital Agency d.o.o., Zagreb
Dina Lončarić orcid id orcid.org/0000-0003-2285-0252 ; Fakultet za menadžement u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, Opatija
Marina Perišić Prodan orcid id orcid.org/0000-0003-1954-4481 ; Fakultet za menadžement u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, Opatija


Full text: croatian pdf 99 Kb

page 7-22

downloads: 938

cite


Abstract

Društvene mreže postale su važan izvor informacija kod donošenja odluke o odabiru restorana. Svrha ovog rada jest utvrditi postoji li utjecaj korisnički generiranog sadržaja objavljenog na društvenim mrežama na doživljaj gostiju u restoranima. Provedeno je empirijsko istraživanje metodom ispitivanja na prigodnom uzorku s područja Republike Hrvatske. Istraživanjem je utvrđeno da većina ispitanika dijeli sadržaj na Instagramu i Facebooku, a kao najčešći motiv dijeljenja sadržaja na društvenim mrežama predstavlja dijeljenje iskustva. Istraživanje je pokazalo da je najčešći kriterij za odabir restorana kvaliteta hrane i preporuka prijatelja. Ispitanici imaju pozitivne stavove prema društvenim mrežama i njihovom utjecaju na očekivanja i doživljaj restorana, pri čemu restorani koji objavljuju vlastiti sadržaj na društvenim mrežama i koji odgovaraju na recenzije imaju pozitivniji imidž. Iako su svi ispitanici aktivni korisnici društvenih mreža, nemaju razvijene navike recenziranja na društvenim mrežama. Obzirom da su ispitanici aktivni na društvenim mrežama, potrebno je posvetiti veću pozornost marketinškim aktivnostima na društvenim mrežama, ali i korisnički generiranim sadržajima koji dokazano imaju veliki utjecaj na potencijalne goste i na njihov doživljaj restorana.

Keywords

društvene mreže; doživljaj; restorani.

Hrčak ID:

235521

URI

https://hrcak.srce.hr/235521

Publication date:

23.12.2019.

Article data in other languages: english

Visits: 2.498 *