Skip to the main content

Original scientific paper

https://doi.org/10.31192/np.18.1.7

Metodički pristup katoličkom vjerskom odgoju u vrtićima u Bosni i Hercegovini

Alaksandra Šindić orcid id orcid.org/0000-0001-8565-0464 ; University of Banja Luka, Faculty of Philosophy, Banja Luka, Bosnia and Herzegovina
Dijana Andrić ; Preschool teacher, Livno, Bosnia and Herzegovina
Jurka Lepičnik Vodopivec orcid id orcid.org/0000-0003-3238-7660 ; University of Primorska, Faculty of Education, Koper, Slovenia
Nives Ličen orcid id orcid.org/0000-0001-5032-4853 ; University of Ljubljana, Faculty of Arts, Ljubljana, Slovenia


Full text: english pdf 125 Kb

page 87-98

downloads: 688

cite


Abstract

U radu se istražuje metodički pristup katoličkom vjerskom odgoju u dječjim vrtićima u Bosni i Hercegovini. Koncept holističkog odgoja teorijski je okvir koji uključuje duhovni odgoj, u ovom istraživanju religijski odgoj. Cilj empirijskog istraživanja je utvrđivanje metodičkih elemenata religijskog odgoja u predškolskim ustanovama Bosne i Hercegovine (vrste odgojno-obrazovnih aktivnosti u religijskom odgoju predškolske djece i njihovu zastupljenost, religijsku klimu) te ih usporediti između javnih i katoličkih vrtića. Rezultati upućuju na to da se često provode praktične i spontane vjerske aktivnosti kada se djeca upoznaju s vjerom, dok su umjetničke aktivnosti osrednje zastupljene; češće se religijske aktivnosti ostvaruju s cijelom grupom, a osrednje se individualizira odgojni rad, te da nema statistički značajne razlike u istraživanim elementima vjerskog odgoja između javnih i katoličkih vrtića.

Keywords

javni i katolički vrtići; predškolska djeca; vjerski odgoj

Hrčak ID:

236018

URI

https://hrcak.srce.hr/236018

Publication date:

20.3.2020.

Article data in other languages: english

Visits: 2.225 *