Skip to the main content

Original scientific paper

https://doi.org/10.20901/ms.10.20.5

Medijska pedagogija neovisna o dimenziji dobi

Rebekka Haubold ; Leipzig University, Leipzig, Germany


Full text: english pdf 592 Kb

page 89-106

downloads: 707

cite


Abstract

Dob je statična sociodemografska dimenzija, no pitanje je je li to još uvijek korisna kategorija za medijsku pedagogiju i medijske kompetencije. Ovaj članak teorijski propituje usredotočenost na dob u istraživanju i praksi njemačke medijske pedagogije. Teza ovog članka jest da se dominantni fokus na dob treba preusmjeriti na zanemarene kontekste i načine kako ih otkriti. Ključna je stvar razlikovati slučajeve u kojima ima smisla usredotočiti se na dobne skupine u medijskim pedagoškim istraživanjima i praksama od onih u kojima je to diskriminatorno i manje važno od ostalih čimbenika. Stoga se analizira povijesni razvoj koji je opravdao koncentraciju na tu temu u njemačkoj medijskoj pedagogiji i prekomjerni naglasak na pojmovima koji se vezuju uz dob.

Keywords

međugeneracijski pristup; medijska pedagogija; Njemačka; diskriminacija; pismenost

Hrčak ID:

236143

URI

https://hrcak.srce.hr/236143

Publication date:

24.3.2020.

Article data in other languages: english

Visits: 1.995 *