Media studies, Vol. 10 No. 20, 2019.
Original scientific paper
https://doi.org/10.20901/ms.10.20.5
Medijska pedagogija neovisna o dimenziji dobi
Rebekka Haubold
; Leipzig University, Leipzig, Germany
Abstract
Dob je statična sociodemografska dimenzija, no pitanje je je li to još uvijek korisna kategorija za medijsku pedagogiju i medijske kompetencije. Ovaj članak teorijski propituje usredotočenost na dob u istraživanju i praksi njemačke medijske pedagogije. Teza ovog članka jest da se dominantni fokus na dob treba preusmjeriti na zanemarene kontekste i načine kako ih otkriti. Ključna je stvar razlikovati slučajeve u kojima ima smisla usredotočiti se na dobne skupine u medijskim pedagoškim istraživanjima i praksama od onih u kojima je to diskriminatorno i manje važno od ostalih čimbenika. Stoga se analizira povijesni razvoj koji je opravdao koncentraciju na tu temu u njemačkoj medijskoj pedagogiji i prekomjerni naglasak na pojmovima koji se vezuju uz dob.
Keywords
međugeneracijski pristup; medijska pedagogija; Njemačka; diskriminacija; pismenost
Hrčak ID:
236143
URI
Publication date:
24.3.2020.
Visits: 1.995 *