Skoči na glavni sadržaj

Medijske studije , Vol. 10 No. 20, 2019.

  • Datum izdavanja: 24.03.2020.
  • Objavljen na Hrčku: 24.03.2020.

Sadržaj

Puni tekst

Generations, Digital Uses and Competences: Trends and Gaps in the Research (str. 1-9)

Maria José Brites, Inês Amaral, Antonija Čuvalo
Uvodnik


Constant Connection and Fear of Missing out in Youth’s Everyday Face-to-Face Interaction (str. 0-0)

Sebastijan Ivasović, Ivan Burić
Izvorni znanstveni članak


Generation Z Journalists: What to Expect from Them in Times of Media Degradation? (str. 50-68)

Zanei Barcellos, Patricia Gil
Izvorni znanstveni članak


Stereotypes of Old Age: Views on the Elderly in Brazilian Advertising (str. 69-88)

Christiane Monteiro Machado, Jorge Pedro Sousa
Izvorni znanstveni članak


Age-Independence for Media Pedagogy (str. 89-106)

Rebekka Haubold
Izvorni znanstveni članak


Generational Perspective of Digital Literacy Among Ghanaians in the 21st Century: Wither Now? (str. 127-152)

Delali Adjoa Dovie, Dan-Bright S. Dzorgbo, Charles C. Mate-Kole, Helen Nana Mensah, Albert Foli Agbe, Alexander Attiogbe, Gloria Dzokoto
Izvorni znanstveni članak


Prikazi knjiga (str. 153-164)

Book Reviews (str. 0-0)

Željana Ivanuš, Mehmet Fatih Çömlekçi, Karlo Kanajet, Tanja Grmuša, Darren Ingram
Recenzija, Prikaz slučaja


Posjeta: 21.790 *