Skip to the main content

Review article

Efikasnost nastave fizičkog odgoja

Maurice Pieron ; University of Liege


Full text: croatian pdf 900 Kb

page 125-132

downloads: 137

cite

Full text: english pdf 614 Kb

page 133-137

downloads: 154

cite


Abstract

U članku se opisuje nekoliko tipova varijabli, koje ukazuju na efikasnost nastave kao što su klima u razredu i funkcije i značenja intervencija nastavnika. Unutar intervencija nastavnika raspravlja se o funkcijama organizacije, intervencijama sadržaja i funkcijama feedbacka (povratne informacije). Navode se i neke varijable za procjenu ponašanja učenika, kao što su trajanje aktivnosti, trajanje organizacije nastave i neproduktivno vrijeme. Također se prredlažu neki načini promjene ponašanja nastavnika. Predlaže se da se smanji učestalost negativnih intervencija, da se učenicima osigura više povratnih informacija i više pozitivnog pojačanja, da se stvori povjerljivija klima u razredu i smanji vrijeme potrebno za organizaciju u cilju poboljšanja efikasnosti nastave tjelesnog odgoja.

Keywords

Hrčak ID:

240923

URI

https://hrcak.srce.hr/240923

Publication date:

1.1.1979.

Article data in other languages: english

Visits: 975 *