Editorial
KOMUNIKACIJSKA EVALVACIJA MEDIJSKIH SADRŽAJA
Mario Plenković
; Faculty of Graphic Arts, University of Zagreb, Zagreb, Croatia & Alma Mater Europaea – ECM & University of Maribor, Faculty of Electrical Engineering and Computer Science, Institute of Media Communications, Maribor, Slovenia
Full text: croatian pdf 623 Kb
page 118-122
downloads: 188
cite
APA 6th Edition
Plenković, M. (2020). KOMUNIKACIJSKA EVALVACIJA MEDIJSKIH SADRŽAJA. Media, culture and public relations, 11 (2), 118-122. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/index.php/244806
MLA 8th Edition
Plenković, Mario. "KOMUNIKACIJSKA EVALVACIJA MEDIJSKIH SADRŽAJA." Media, culture and public relations, vol. 11, no. 2, 2020, pp. 118-122. https://hrcak.srce.hr/index.php/244806. Accessed 2 Jun. 2024.
Chicago 17th Edition
Plenković, Mario. "KOMUNIKACIJSKA EVALVACIJA MEDIJSKIH SADRŽAJA." Media, culture and public relations 11, no. 2 (2020): 118-122. https://hrcak.srce.hr/index.php/244806
Harvard
Plenković, M. (2020). 'KOMUNIKACIJSKA EVALVACIJA MEDIJSKIH SADRŽAJA', Media, culture and public relations, 11(2), pp. 118-122. Available at: https://hrcak.srce.hr/index.php/244806 (Accessed 02 June 2024)
Vancouver
Plenković M. KOMUNIKACIJSKA EVALVACIJA MEDIJSKIH SADRŽAJA. Media, culture and public relations [Internet]. 2020 [cited 2024 June 02];11(2):118-122. Available from: https://hrcak.srce.hr/index.php/244806
IEEE
M. Plenković, "KOMUNIKACIJSKA EVALVACIJA MEDIJSKIH SADRŽAJA", Media, culture and public relations, vol.11, no. 2, pp. 118-122, 2020. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/index.php/244806. [Accessed: 02 June 2024]
Full text: english pdf 623 Kb
page 118-122
downloads: 170
cite
APA 6th Edition
Plenković, M. (2020). KOMUNIKACIJSKA EVALVACIJA MEDIJSKIH SADRŽAJA. Media, culture and public relations, 11 (2), 118-122. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/index.php/244806
MLA 8th Edition
Plenković, Mario. "KOMUNIKACIJSKA EVALVACIJA MEDIJSKIH SADRŽAJA." Media, culture and public relations, vol. 11, no. 2, 2020, pp. 118-122. https://hrcak.srce.hr/index.php/244806. Accessed 2 Jun. 2024.
Chicago 17th Edition
Plenković, Mario. "KOMUNIKACIJSKA EVALVACIJA MEDIJSKIH SADRŽAJA." Media, culture and public relations 11, no. 2 (2020): 118-122. https://hrcak.srce.hr/index.php/244806
Harvard
Plenković, M. (2020). 'KOMUNIKACIJSKA EVALVACIJA MEDIJSKIH SADRŽAJA', Media, culture and public relations, 11(2), pp. 118-122. Available at: https://hrcak.srce.hr/index.php/244806 (Accessed 02 June 2024)
Vancouver
Plenković M. KOMUNIKACIJSKA EVALVACIJA MEDIJSKIH SADRŽAJA. Media, culture and public relations [Internet]. 2020 [cited 2024 June 02];11(2):118-122. Available from: https://hrcak.srce.hr/index.php/244806
IEEE
M. Plenković, "KOMUNIKACIJSKA EVALVACIJA MEDIJSKIH SADRŽAJA", Media, culture and public relations, vol.11, no. 2, pp. 118-122, 2020. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/index.php/244806. [Accessed: 02 June 2024]
Abstract
Komunikologija, s aspekta metodologije medijskih istraživanja, s posebnom pažnjom pristupa evalvaciji (vrednovanju i analizi) medijskih sadržaja u cjelokupnom posredovanom informacijsko-komunikacijskom holističkom medijskom procesu. Sustavna medijska istraživanja nastoje da, metodama suvremenih komunikoloških istraživanja, što preciznije, predviđaju output učinka komunikacijskih poruka u medijskim javnostima. Poznata je Mannheinova metodologija (R.Bastide, 1: 315 - 316) koja nastoji pokazati da elementi poremećaja istine „po sebi“ također imaju svoju vrijednost. Nije moguće društvene stvari upoznati samo izvana; treba u njima sudjelovati da bi ih se razumjelo. (…) Polazeći od činjenice da je misao u biti skrivena djelatnost koja „je s više strana larvatus prodeo i igra s cogitom kao neka vrsta intimnog skrivača“, podcrtavajući tako neke Nietzscheove aforizme koji idu u istom smjeru, kao: „Za sve ono što čovjek pušta da postane vidljivo, može se pitati: što želi sakriti?“.
Keywords
Komunikologija; medijska komunikacija; komunikacijska evalvacija, medijski sadržaji; retorika; komunikološke metode
Hrčak ID:
244806
URI
https://hrcak.srce.hr/244806
Publication date:
30.9.2020.
Article data in other languages:
english
Visits: 961
*