Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.32910/ep.71.5.5

NOVA MJERA ZA ZADOVOLJSTVO INDIJSKIH KORISNIKA AUTOMOBILA

Rimple Manchanda
Srikant Manchiraju


Full text: english pdf 324 Kb

page 531-553

downloads: 524

cite


Abstract

Današnji potrošači koriste raspoloživa dobra s ciljem da iz toga izvuku komfor i satisfakciju, iz čega direktno slijedi kupnjom inducirano zadovoljstvo. U ovom radu se istražuje zadovoljstvo korisnika auti u Delhiju i njegovoj gradskoj okolici (Nacionalna gradska regija) iz razloga što je ta regija kategorizirana kao najveće tržište automobila u Indiji. Automobilska industrija je fokus ovog istraživanja zbog njenih ističućih karakteristika naspram ostalih potrošačkih dobara. Istraživanje je zamišljeno kao proširenje na već postojeću konceptualizaciju i mjere zadovoljstva korisnika kroz razvitak zasebne nove mjere zadovoljstva korisnika u Delhiju i okolici korištenjem eksplorativnih istraživačkih tehnika. Ta trodimenzijska mjera zadovoljstva korisnika je i razvijena.

Keywords

zadovoljstvo korisnika; kupnja; akvizicija; posjedovanje; potrošnja; razvoj; satisfakcija

Hrčak ID:

245523

URI

https://hrcak.srce.hr/245523

Publication date:

2.11.2020.

Article data in other languages: english

Visits: 1.175 *