Skip to the main content

Original scientific paper

https://doi.org/10.47960/2712-0457.2020.2.2.23

KRIZNO KOMUNICIRANJE KROZ PERSPEKTIVU POTROŠAČA

Sandra Jelčić orcid id orcid.org/0000-0002-0397-6119 ; Faculty of Economics of the Unniversity of Mostar, Mostar, B&H
Mirela Mabić orcid id orcid.org/0000-0002-1529-7797 ; Faculty of Economics of the Unniversity of Mostar, Mostar, B&H


Full text: croatian doc 236 Kb

versions

page 23-32

downloads: 439

cite

Full text: english docx 12 Kb

versions

page 33-33

downloads: 102

cite


Abstract

Krizna situacija prekida uobičajeno poslovanje poduzeća te zahtijeva specifičnu komunikaciju s dionicima. Dobra komunikacija u kriznoj situaciji može unaprijediti ugled poduzeća. S druge strane, loše upravljanje ili izostanak komunikacije može narušiti ugled i ugroziti opstanak. Stoga krizno komuniciranje predstavlja jedno od najvažnijih vidova suvremenih komunikacija. Bez obzira na to je li riječ o velikome međunarodnom ili malom poduzeću potrebno je izraditi plan komunikacije tijekom krizne situacije. Literatura iz područja kriznoga komuniciranja obiluje savjetima i naputcima kako planirati, organizirati i provoditi krizno komuniciranje. Međutim, oskudniji je dio literature o reakcijama potrošača na komunikaciju poduzeća u kriznim situacijama. Spoznaje o reakcijama potrošača važne su za unapređenje budućih planova kriznoga komuniciranja.
U radu će se, stoga, istražiti stavovi potrošača o komunikaciji poduzeća u kriznim situacijama te dati preporuke za uspješnije krizno komuniciranje u ovisnosti o rezultatima provedenoga istraživanja.

Keywords

kriza, krizno komuniciranje, stavovi potrošača

Hrčak ID:

247239

URI

https://hrcak.srce.hr/247239

Publication date:

4.12.2020.

Article data in other languages: english

Visits: 1.253 *