Skip to the main content

Original scientific paper

(Re)konstrukcije identiteta u udžbeničkoj produkciji: Analiza sadržaja udžbenika za prva četiri razreda osnovne škole od 1945. godine do danas

Jelena Marković orcid id orcid.org/0000-0002-7436-6190 ; Institute of Ethnology and Folklore Research, Zagreb, Croatia


Full text: croatian pdf 464 Kb

page 67-94

downloads: 2.240

cite


Abstract

Članak se bavi udžbenicima, radnim bilježnicama i priručnicima za nastavnike za prva četiri razreda osnovne škole od 1945. godine do danas. Autorica nastoji ukazati na udžbeničku produkciju kao mjesto na kojem se sukreira društveno sjećanje i društveni ''zaborav'' odnosno promatra ih kao dimenziju političke moći te kao mjesto sukreiranja socijalne konstrukcije djetinjstva i zbilje uopće. Doba društvenih kriza promatra kao doba (re)konstrukcije identiteta te naglašava ideološku determiniranost udžbeničke produkcije.

Keywords

školski udžbenici; identitet; djetinjstvo

Hrčak ID:

23194

URI

https://hrcak.srce.hr/23194

Publication date:

16.12.2006.

Article data in other languages: english

Visits: 3.544 *