Izvorni znanstveni članak
(Re)konstrukcije identiteta u udžbeničkoj produkciji: Analiza sadržaja udžbenika za prva četiri razreda osnovne škole od 1945. godine do danas
Jelena Marković
orcid.org/0000-0002-7436-6190
; Institut za etnologiju i folkloristiku, Zagreb, Hrvatska
Sažetak
Članak se bavi udžbenicima, radnim bilježnicama i priručnicima za nastavnike za prva četiri razreda osnovne škole od 1945. godine do danas. Autorica nastoji ukazati na udžbeničku produkciju kao mjesto na kojem se sukreira društveno sjećanje i društveni ''zaborav'' odnosno promatra ih kao dimenziju političke moći te kao mjesto sukreiranja socijalne konstrukcije djetinjstva i zbilje uopće. Doba društvenih kriza promatra kao doba (re)konstrukcije identiteta te naglašava ideološku determiniranost udžbeničke produkcije.
Ključne riječi
školski udžbenici; identitet; djetinjstvo
Hrčak ID:
23194
URI
Datum izdavanja:
16.12.2006.
Posjeta: 3.544 *