Review article
DIGITALNI MARKETING - PREDVODNIK ILI SASTAVNICA INTEGRIRANE KOMUNIKACIJE
Sanja Bijakšić
orcid.org/0000-0003-4574-7610
; University of Mostar, Trg hrvatskih velikana bb, 88000 Mostar, Bosna i Hercegovina
Ornela Leko
orcid.org/0000-0001-5595-6964
; Faculty of Humanities and Social Sciences University of Mostar, Matice hrvatske 1, 88000 Mostar, Bosna i Hercegovina
Andrea Raguž
; Faculty of Humanities and Social Sciences University of Mostar, Matice hrvatske 1, 88000 Mostar, Bosna i Hercegovina
Abstract
Suvremeni način poslovanja utjecao je na sve segmente pa tako i na marketinško okruženje. Ekonomija ne poznaje granice te sve postaje globalno i na dohvat ruke. Organizacije koje žele opstati na tržištu primorane su mijenjati svoj način oglašavanja i prihvatiti ovakav način tržišne utakmice. Zahvaljujući ovim promjenama, potrošači mijenjaju svoje navike, postaju sve zahtijevniji i na izvjestan način primoravaju organizacije da se prilagođavaju. One organizacije koje žele opstati na tržištu primorane su mijenjati svoj način oglašavanja i prihvatiti ovakav način tržišne utakmice. Tradicionalni marketing koji su koristili do danas uvelike se mijenja, a digitalni marketing postaje važna sastavnica integrirane marketinške komunikacije. Njegova interaktivnost, brže i lakše dostizanje ciljnih segmenata čine ovakav način komunikacije neminovnim u tržišnom natjecanju. Primarni cilj ovoga rada odnosi se na istraživanje i analizu uloge i važnost digitalnog marketinga u organizaciji danas. Također, rad će obuhvaćati i istraživanje digitalnih kampanja koje promatrane organizacije provodi samostalno ili u kombinaciji sa ostalim kanalima komunikacije.
Za predmetno istraživanje odabran je uzorak od 20 bosanskohercegovačkih kompanija različitih djelatnosti kojima je poslan anketni upitnik putem interneta.
Keywords
digitalni marketing; interaktivnost; digitalne kampanje
Hrčak ID:
254863
URI
Publication date:
30.3.2021.
Visits: 3.253 *