Professional paper
NOVI SUSTAV CENTRALNOG UPRAVLJANJA ŽELJEZNIČKIM PROMETOM NA SLOVENSKIM ŽELJEZNICAMA
Barbara Kostner
Roman Lavrič
Full text: croatian pdf 1.035 Kb
page 7-10
downloads: 416
cite
APA 6th Edition
Kostner, B. & Lavrič, R. (2021). NOVI SUSTAV CENTRALNOG UPRAVLJANJA ŽELJEZNIČKIM PROMETOM NA SLOVENSKIM ŽELJEZNICAMA. Željeznice 21, 20 (2), 7-10. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/index.php/259608
MLA 8th Edition
Kostner, Barbara and Roman Lavrič. "NOVI SUSTAV CENTRALNOG UPRAVLJANJA ŽELJEZNIČKIM PROMETOM NA SLOVENSKIM ŽELJEZNICAMA." Željeznice 21, vol. 20, no. 2, 2021, pp. 7-10. https://hrcak.srce.hr/index.php/259608. Accessed 22 Dec. 2024.
Chicago 17th Edition
Kostner, Barbara and Roman Lavrič. "NOVI SUSTAV CENTRALNOG UPRAVLJANJA ŽELJEZNIČKIM PROMETOM NA SLOVENSKIM ŽELJEZNICAMA." Željeznice 21 20, no. 2 (2021): 7-10. https://hrcak.srce.hr/index.php/259608
Harvard
Kostner, B., and Lavrič, R. (2021). 'NOVI SUSTAV CENTRALNOG UPRAVLJANJA ŽELJEZNIČKIM PROMETOM NA SLOVENSKIM ŽELJEZNICAMA', Željeznice 21, 20(2), pp. 7-10. Available at: https://hrcak.srce.hr/index.php/259608 (Accessed 22 December 2024)
Vancouver
Kostner B, Lavrič R. NOVI SUSTAV CENTRALNOG UPRAVLJANJA ŽELJEZNIČKIM PROMETOM NA SLOVENSKIM ŽELJEZNICAMA. Željeznice 21 [Internet]. 2021 [cited 2024 December 22];20(2):7-10. Available from: https://hrcak.srce.hr/index.php/259608
IEEE
B. Kostner and R. Lavrič, "NOVI SUSTAV CENTRALNOG UPRAVLJANJA ŽELJEZNIČKIM PROMETOM NA SLOVENSKIM ŽELJEZNICAMA", Željeznice 21, vol.20, no. 2, pp. 7-10, 2021. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/index.php/259608. [Accessed: 22 December 2024]
Abstract
Upravitelji željezničke infrastrukture imaju zadaću postići što veću iskoristivost prometnih kapaciteta kojima upravljaju. Ta zadaća posebno dolazi do izražaja jer se pred europske željeznice postavljaju visoki zahtjevi. Prijašnji sustavi upravljanja prometom najčešće su se bazirali na ljudskome čimbeniku, što je zahtijevalo visok stupanj koncentracije, komunikacije i koordinacije među ljudima koji su donosili operativne prometne odluke. Kako bi se utjecaj ljudskoga čimbenika na kvalitetu prometne usluge sveo na najnižu moguću mjeru, a kvaliteta prometne usluge podigla na višu razinu, sve češće se za neku dionicu, regiju ili pak cijelu mrežu primjenjuje sustav centralnoga upravljanja željezničkim prometom. U tome smislu je u stručnome radu opisano uvođenje sustava centralnog upravljanja Controlguide® Iltis N tvrtke Siemens Mobility na područje Slovenskih željeznica.
Keywords
sustav centralnog upravljanja; upravljanje željeznički promet; Iltis N; Siemens Mobility;
Hrčak ID:
259608
URI
https://hrcak.srce.hr/259608
Publication date:
16.6.2021.
Visits: 974
*