Skip to the main content

Case report

Marketing strategije i njihova uloga u stvaranju prepoznatljivosti turističke destinacije

Marina Guzonski orcid id orcid.org/0000-0002-2365-503X ; Libertas međunarodno sveučilište


Full text: english pdf 478 Kb

page 245-261

downloads: 318

cite

Full text: croatian pdf 478 Kb

page 245-261

downloads: 566

cite


Abstract

Upravljanje marketingom kroz marketing strategije u segmentu turizma ima ključnu ulogu u stvaranju prepoznatljivosti određene turističke destinacije odnosno destinacijsko pozicioniranje i stvaranje destinacijskog brenda. Svrha ovog rada je ukazati na važnost i prednosti strateškog marketinškog planiranja i promišljanja u smislu destinacijskog pozicioniranja, prepoznatljivosti i stvaranju destinacijskog brenda. Istraživanje ima za cilj prikazati na primjeru grada Vukovara na koji način strateško marketinško planiranje uz jasnu viziju i kontinuirano i integrirano djelovanje svih sudionika može rezultirati pozitivnim turističkim rezultatima, kako bi se mogle istaknuti i daljnje mogućnosti i preporuke za razvoj.

Keywords

upravljanje marketingom; marketing strategije; pozicioniranje; destinacijski marketing; destinacijski brend

Hrčak ID:

266917

URI

https://hrcak.srce.hr/266917

Publication date:

8.12.2021.

Article data in other languages: english

Visits: 2.253 *