Case report
Marketing strategije i njihova uloga u stvaranju prepoznatljivosti turističke destinacije
Marina Guzonski
orcid.org/0000-0002-2365-503X
; Libertas međunarodno sveučilište
Abstract
Upravljanje marketingom kroz marketing strategije u segmentu turizma ima ključnu ulogu u stvaranju prepoznatljivosti određene turističke destinacije odnosno destinacijsko pozicioniranje i stvaranje destinacijskog brenda. Svrha ovog rada je ukazati na važnost i prednosti strateškog marketinškog planiranja i promišljanja u smislu destinacijskog pozicioniranja, prepoznatljivosti i stvaranju destinacijskog brenda. Istraživanje ima za cilj prikazati na primjeru grada Vukovara na koji način strateško marketinško planiranje uz jasnu viziju i kontinuirano i integrirano djelovanje svih sudionika može rezultirati pozitivnim turističkim rezultatima, kako bi se mogle istaknuti i daljnje mogućnosti i preporuke za razvoj.
Keywords
upravljanje marketingom; marketing strategije; pozicioniranje; destinacijski marketing; destinacijski brend
Hrčak ID:
266917
URI
Publication date:
8.12.2021.
Visits: 2.253 *