Skip to the main content

Professional paper

Strategija za korištenje društvenih mreža vojnih studijskih programa

Nikola Prgomet


Full text: croatian pdf 425 Kb

page 135-153

downloads: 405

cite

Full text: english pdf 436 Kb

page 155-174

downloads: 411

cite


Abstract

Ovaj rad bavi se analizom mogućnosti uporabe društvenih mreža kao alata za promidžbu vojnih studijskih programa. Analizom situacije i društvenih mreža autor otkriva nužnost i učestalost korištenja društvenih mreža u marketinškoj komunikaciji, gdje se kao cilj postavlja oglašavanje, pogotovo kada se ciljana javnost sastoji od mladih ljudi. Nadalje, na temelju provedene analize autor naglašava iznimnu potrebu pokretanja digitalnog marketinga vojnih studijskih programa na pogodnim društvenim mrežama te predlaže i opisuje strategiju (način rada i upravljanja) tom vrstom promidžbe. Na temelju uočenog pada interesa javnosti za pridruživanje Oružanim snagama RH, s posebnim naglaskom na vojne studijske programe, uočena je važnost i nedostatci promidžbe na Hrvatskom vojnom učilištu (HVU) kao potencijalnom području napredovanja i rasta institucije. Takva situacija posljedica je neučinkovitosti sustava da prepozna važnost digitalnog marketinga te mu da potrebnu pozornost i unaprjeđenje. U jeku pandemije COVID-19 pokazala se potreba za okretanjem prema novim sferama marketinga i njihovom razvijanju unutar OSRH-a, koje se do sada nisu dovoljno razvijale – primarno misleći na društvene mreže i digitalni marketing.

Keywords

strategija, društvene mreže, digitalni marketing, promidžba, Hrvatsko vojno učilište, privlačenje osoblja, vojni studijski programi

Hrčak ID:

269545

URI

https://hrcak.srce.hr/269545

Publication date:

29.12.2021.

Article data in other languages: english

Visits: 1.999 *