Professional paper
Strategija za korištenje društvenih mreža vojnih studijskih programa
Nikola Prgomet
Full text: croatian pdf 425 Kb
page 135-153
downloads: 405
cite
APA 6th Edition
Prgomet, N. (2021). Strategija za korištenje društvenih mreža vojnih studijskih programa. Strategos, 5 (2), 135-153. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/index.php/269545
MLA 8th Edition
Prgomet, Nikola. "Strategija za korištenje društvenih mreža vojnih studijskih programa." Strategos, vol. 5, no. 2, 2021, pp. 135-153. https://hrcak.srce.hr/index.php/269545. Accessed 27 Nov. 2024.
Chicago 17th Edition
Prgomet, Nikola. "Strategija za korištenje društvenih mreža vojnih studijskih programa." Strategos 5, no. 2 (2021): 135-153. https://hrcak.srce.hr/index.php/269545
Harvard
Prgomet, N. (2021). 'Strategija za korištenje društvenih mreža vojnih studijskih programa', Strategos, 5(2), pp. 135-153. Available at: https://hrcak.srce.hr/index.php/269545 (Accessed 27 November 2024)
Vancouver
Prgomet N. Strategija za korištenje društvenih mreža vojnih studijskih programa. Strategos [Internet]. 2021 [cited 2024 November 27];5(2):135-153. Available from: https://hrcak.srce.hr/index.php/269545
IEEE
N. Prgomet, "Strategija za korištenje društvenih mreža vojnih studijskih programa", Strategos, vol.5, no. 2, pp. 135-153, 2021. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/index.php/269545. [Accessed: 27 November 2024]
Full text: english pdf 436 Kb
page 155-174
downloads: 411
cite
APA 6th Edition
Prgomet, N. (2021). Strategija za korištenje društvenih mreža vojnih studijskih programa. Strategos, 5 (2), 135-153. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/index.php/269545
MLA 8th Edition
Prgomet, Nikola. "Strategija za korištenje društvenih mreža vojnih studijskih programa." Strategos, vol. 5, no. 2, 2021, pp. 135-153. https://hrcak.srce.hr/index.php/269545. Accessed 27 Nov. 2024.
Chicago 17th Edition
Prgomet, Nikola. "Strategija za korištenje društvenih mreža vojnih studijskih programa." Strategos 5, no. 2 (2021): 135-153. https://hrcak.srce.hr/index.php/269545
Harvard
Prgomet, N. (2021). 'Strategija za korištenje društvenih mreža vojnih studijskih programa', Strategos, 5(2), pp. 135-153. Available at: https://hrcak.srce.hr/index.php/269545 (Accessed 27 November 2024)
Vancouver
Prgomet N. Strategija za korištenje društvenih mreža vojnih studijskih programa. Strategos [Internet]. 2021 [cited 2024 November 27];5(2):135-153. Available from: https://hrcak.srce.hr/index.php/269545
IEEE
N. Prgomet, "Strategija za korištenje društvenih mreža vojnih studijskih programa", Strategos, vol.5, no. 2, pp. 135-153, 2021. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/index.php/269545. [Accessed: 27 November 2024]
Abstract
Ovaj rad bavi se analizom mogućnosti uporabe društvenih mreža kao alata za promidžbu vojnih studijskih programa. Analizom situacije i društvenih mreža autor otkriva nužnost i učestalost korištenja društvenih mreža u marketinškoj komunikaciji, gdje se kao cilj postavlja oglašavanje, pogotovo kada se ciljana javnost sastoji od mladih ljudi. Nadalje, na temelju provedene analize autor naglašava iznimnu potrebu pokretanja digitalnog marketinga vojnih studijskih programa na pogodnim društvenim mrežama te predlaže i opisuje strategiju (način rada i upravljanja) tom vrstom promidžbe. Na temelju uočenog pada interesa javnosti za pridruživanje Oružanim snagama RH, s posebnim naglaskom na vojne studijske programe, uočena je važnost i nedostatci promidžbe na Hrvatskom vojnom učilištu (HVU) kao potencijalnom području napredovanja i rasta institucije. Takva situacija posljedica je neučinkovitosti sustava da prepozna važnost digitalnog marketinga te mu da potrebnu pozornost i unaprjeđenje. U jeku pandemije COVID-19 pokazala se potreba za okretanjem prema novim sferama marketinga i njihovom razvijanju unutar OSRH-a, koje se do sada nisu dovoljno razvijale – primarno misleći na društvene mreže i digitalni marketing.
Keywords
strategija, društvene mreže, digitalni marketing, promidžba, Hrvatsko vojno učilište, privlačenje osoblja, vojni studijski programi
Hrčak ID:
269545
URI
https://hrcak.srce.hr/269545
Publication date:
29.12.2021.
Article data in other languages:
english
Visits: 1.999
*