Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.21860/medflum2022_271158

Pedagoški izazovi u provođenju edukacije specijalizanata psihijatrije tijekom pandemije COVID-19: što možemo primijeniti u budućim edukativnim aktivnostima

Rajna Knez orcid id orcid.org/0000-0003-1278-4554 ; University of Rijeka, Faculty of Medicine, Department of psychiatry and psychological medicine, Rijeka, Croatia


Full text: english pdf 2.528 Kb

page 36-45

downloads: 239

cite


Abstract

Pandemija koronavirusne bolesti 2019. (COVID-19) u značajnom je obimu onemogućila provođenje uobičajenih edukacijskih aktivnosti što je, izmedu ostalog, rezultiralo i primjenom novih modela učenja. Međutim, promjene koje su uslijedile često su implementirane bez detaljne prethodne analize i temeljitog, sustavnog planiranja njihovog provođenja. Ovaj kratki pregled literature ima za cilj identificirati neke od glavnih pedagoških izazova u edukaciji specijalizanata psihijatrije tijekom aktualne pandemije. Rezultati ovog preglednog članka mogu pomoći pri razvoju dodatnih pedagoških tehnika i inovativnih alata za korištenje u budućim obrazovnim aktivnostima te pridonijeti planiranju organizacije specijalističkog obrazovanja iz psihijatrije.

Keywords

COVID-19; e-ucenje; psihijatrija; specijalističko usavršavanje

Hrčak ID:

271158

URI

https://hrcak.srce.hr/271158

Publication date:

1.3.2022.

Article data in other languages: english

Visits: 840 *