Skip to the main content

Professional paper

https://doi.org/10.47960/2712-0457.2021.1.2.61

Uloga medija u osnaživanju kulturnoga identiteta zajednice u Bosni i Hercegovini

Sarina Bakić ; Faculty of Political Science, University of Sarajevo, Sarajevo, BiH


Full text: croatian pdf 104 Kb

page 61-69

downloads: 262

cite

Full text: english pdf 171 Kb

page 69-69

downloads: 24

cite


Abstract

Rad predstavlja kraći osvrt na neke od najvažnijih aspekata uloge medija kada su u pitanju osnaživanje i reafirmacija kulturnoga identiteta određene zajednice. Riječ je o pokušaju novoga otvaranja problemskoga pitanja kulturnih identiteta i komunikacije preko medija. Poveznicu komunikacije i kulturnoga identiteta možemo pronaći u pojmovima Drugi i Drugačiji bez kojih je nemoguće odgovoriti na temeljna pitanja: Tko sam ja? / Tko smo mi?. Nadalje, tehničke mogućnosti univerzalnoga širenja simboličkih sadržaja na mnogobrojne, heterogene i široko rasprostranjene primatelje, prema načelima industrijske robe, prate tendencije standardizacije i stereotipnosti. S druge strane, polazeći od njihova zajedničkog kulturnog modela, na primjeru društvenih mreža vidljivo je kako mediji mogu zadovoljiti samo jedan dio psiholoških potreba, ali ne i autentična ljudska htijenja i aspiracije.

Keywords

komunikacija; mediji; kultura; kulturni identitet; Drugi; Drugačiji

Hrčak ID:

272224

URI

https://hrcak.srce.hr/272224

Publication date:

30.6.2021.

Article data in other languages: english

Visits: 595 *