Professional paper
https://doi.org/10.47960/2712-0457.2021.1.2.61
Uloga medija u osnaživanju kulturnoga identiteta zajednice u Bosni i Hercegovini
Sarina Bakić
; Faculty of Political Science, University of Sarajevo, Sarajevo, BiH
Full text: croatian pdf 104 Kb
page 61-69
downloads: 262
cite
APA 6th Edition
Bakić, S. (2021). Uloga medija u osnaživanju kulturnoga identiteta zajednice u Bosni i Hercegovini. South Eastern European Journal of Communication, 3 (1), 61-69. https://doi.org/10.47960/2712-0457.2021.1.2.61
MLA 8th Edition
Bakić, Sarina. "Uloga medija u osnaživanju kulturnoga identiteta zajednice u Bosni i Hercegovini." South Eastern European Journal of Communication, vol. 3, no. 1, 2021, pp. 61-69. https://doi.org/10.47960/2712-0457.2021.1.2.61. Accessed 19 May 2024.
Chicago 17th Edition
Bakić, Sarina. "Uloga medija u osnaživanju kulturnoga identiteta zajednice u Bosni i Hercegovini." South Eastern European Journal of Communication 3, no. 1 (2021): 61-69. https://doi.org/10.47960/2712-0457.2021.1.2.61
Harvard
Bakić, S. (2021). 'Uloga medija u osnaživanju kulturnoga identiteta zajednice u Bosni i Hercegovini', South Eastern European Journal of Communication, 3(1), pp. 61-69. https://doi.org/10.47960/2712-0457.2021.1.2.61
Vancouver
Bakić S. Uloga medija u osnaživanju kulturnoga identiteta zajednice u Bosni i Hercegovini. South Eastern European Journal of Communication [Internet]. 2021 [cited 2024 May 19];3(1):61-69. https://doi.org/10.47960/2712-0457.2021.1.2.61
IEEE
S. Bakić, "Uloga medija u osnaživanju kulturnoga identiteta zajednice u Bosni i Hercegovini", South Eastern European Journal of Communication, vol.3, no. 1, pp. 61-69, 2021. [Online]. https://doi.org/10.47960/2712-0457.2021.1.2.61
Full text: english pdf 171 Kb
page 69-69
downloads: 24
cite
APA 6th Edition
Bakić, S. (2021). Uloga medija u osnaživanju kulturnoga identiteta zajednice u Bosni i Hercegovini. South Eastern European Journal of Communication, 3 (1), 61-69. https://doi.org/10.47960/2712-0457.2021.1.2.61
MLA 8th Edition
Bakić, Sarina. "Uloga medija u osnaživanju kulturnoga identiteta zajednice u Bosni i Hercegovini." South Eastern European Journal of Communication, vol. 3, no. 1, 2021, pp. 61-69. https://doi.org/10.47960/2712-0457.2021.1.2.61. Accessed 19 May 2024.
Chicago 17th Edition
Bakić, Sarina. "Uloga medija u osnaživanju kulturnoga identiteta zajednice u Bosni i Hercegovini." South Eastern European Journal of Communication 3, no. 1 (2021): 61-69. https://doi.org/10.47960/2712-0457.2021.1.2.61
Harvard
Bakić, S. (2021). 'Uloga medija u osnaživanju kulturnoga identiteta zajednice u Bosni i Hercegovini', South Eastern European Journal of Communication, 3(1), pp. 61-69. https://doi.org/10.47960/2712-0457.2021.1.2.61
Vancouver
Bakić S. Uloga medija u osnaživanju kulturnoga identiteta zajednice u Bosni i Hercegovini. South Eastern European Journal of Communication [Internet]. 2021 [cited 2024 May 19];3(1):61-69. https://doi.org/10.47960/2712-0457.2021.1.2.61
IEEE
S. Bakić, "Uloga medija u osnaživanju kulturnoga identiteta zajednice u Bosni i Hercegovini", South Eastern European Journal of Communication, vol.3, no. 1, pp. 61-69, 2021. [Online]. https://doi.org/10.47960/2712-0457.2021.1.2.61
Abstract
Rad predstavlja kraći osvrt na neke od najvažnijih aspekata uloge medija kada su u pitanju osnaživanje i reafirmacija kulturnoga identiteta određene zajednice. Riječ je o pokušaju novoga otvaranja problemskoga pitanja kulturnih identiteta i komunikacije preko medija. Poveznicu komunikacije i kulturnoga identiteta možemo pronaći u pojmovima Drugi i Drugačiji bez kojih je nemoguće odgovoriti na temeljna pitanja: Tko sam ja? / Tko smo mi?. Nadalje, tehničke mogućnosti univerzalnoga širenja simboličkih sadržaja na mnogobrojne, heterogene i široko rasprostranjene primatelje, prema načelima industrijske robe, prate tendencije standardizacije i stereotipnosti. S druge strane, polazeći od njihova zajedničkog kulturnog modela, na primjeru društvenih mreža vidljivo je kako mediji mogu zadovoljiti samo jedan dio psiholoških potreba, ali ne i autentična ljudska htijenja i aspiracije.
Keywords
komunikacija; mediji; kultura; kulturni identitet; Drugi; Drugačiji
Hrčak ID:
272224
URI
https://hrcak.srce.hr/272224
Publication date:
30.6.2021.
Article data in other languages:
english
Visits: 595
*