Annual of social work, Vol. 29 No. 1, 2022.
Other
https://doi.org/10.3935/ljsr.v29i1.473
AKTIVNO PROVOĐENJE SLOBODNOG VREMENA U CENTRU ZA PRUŽANJE USLUGA U ZAJEDNICI KLASJE OSIJEK: PRIMJER IZ PRAKSE
Brigita Grabić
orcid.org/0000-0002-2149-6194
Abstract
Organizirano slobodno vrijeme nakon planiranog boravka u školi može povećati količinu fizičke aktivnosti, pomoći djeci da održe kondiciju i zdravu tjelesnu težinu te postignu planirane životne ciljeve. Slobodne su aktivnosti prilika odgajatelju da omogućava, upoznaje i potiče traženja raznih rješenja i raznovrsnost izražavanja. Cilj je rada prikazati osobno iskustvo iz prakse na primjeru aktivnog provođenja slobodnog vremena korisnika Centra za pružanje usluga u zajednici Klasje Osijek. Opisane su aktivnosti koje su se provodile u sklopu domaćinske skupine, kreativnih radionica i botaničara. Korisnici su se uključivali u rad prema svojim mogućnostima i željama sa svrhom da se uz odabranu aktivnost mogu opustiti. Nakon provedene aktivnosti dobro su se osjećali jer su se zabavili i vidjeli rezultate svojega rada. Jedna od najčešće provođenih aktivnosti bila je priprema slastica. Samoizražavanje i stvaralaštvo ključni su za psihičko zdravlje jer, ako se djetetu ili mladoj osobi ne omogući kreativnost, ono će pronaći destruktivne i negativne načine da ju izrazi.
Keywords
aktivnosti; kreativnost; samopouzdanje; slobodno vrijeme
Hrčak ID:
278183
URI
Publication date:
23.5.2022.
Visits: 1.270 *