Skip to the main content

Preliminary communication

Poimanje vremena i vremenskog slijeda uporabom edukativno-didaktičkog sredstva kod učenika s umjerenim intelektualnim i višestrukim teškoćama

Ljiljana Banek orcid id orcid.org/0000-0002-0454-7615 ; Osnovna škola Nad lipom, Zagreb, Hrvatska
Ivana Torjanac Matas orcid id orcid.org/0000-0003-1524-4465 ; Osnovna škola Nad lipom, Zagreb, Hrvatska
Ivana Milić orcid id orcid.org/0000-0001-7856-7937 ; Osnovna škola Nad lipom, Zagreb, Hrvatska


Full text: croatian pdf 1.142 Kb

page 73-92

downloads: 393

cite


Abstract

Cilj ovog rada bio je istražiti način poimanja vremena i vremenskog slijeda kod učenika s umjerenim intelektualnim i višestrukim teškoćama te dobivanje informacija na koji način uporaba edukativno-didaktičkog sredstva Vremenski krug, kao vizualna podrška, djeluje na taj proces. Tijekom deset mjeseci dvanaestero učenika kronološke dobi od 14. do 21. godine koji se školuju po posebnom programu poučavano je pojmovima vremena, uz korištenje edukativno-didaktičkog sredstva Vremenski krug. Dobiveni rezultati pokazali su da je vizualna potpora u obliku edukativno-didaktičkog sredstva Vremenski krug, približila i pojednostavnila poimanje cikličke izmjene vremena te rezultirala bržim i lakšim usvajanjem vremenskih pojmova i orijentacije u vremenu kod gotovo svih učenika.

Keywords

vremenski krug; kronološka dob od 14. do 21. godine; poseban program; vizualna potpora; ciklička izmjena vremena; orijentacija u vremenu

Hrčak ID:

279086

URI

https://hrcak.srce.hr/279086

Publication date:

5.6.2022.

Visits: 1.302 *