Preliminary communication
Poimanje vremena i vremenskog slijeda uporabom edukativno-didaktičkog sredstva kod učenika s umjerenim intelektualnim i višestrukim teškoćama
Ljiljana Banek
orcid.org/0000-0002-0454-7615
; Osnovna škola Nad lipom, Zagreb, Hrvatska
Ivana Torjanac Matas
orcid.org/0000-0003-1524-4465
; Osnovna škola Nad lipom, Zagreb, Hrvatska
Ivana Milić
orcid.org/0000-0001-7856-7937
; Osnovna škola Nad lipom, Zagreb, Hrvatska
Abstract
Cilj ovog rada bio je istražiti način poimanja vremena i vremenskog slijeda kod učenika s umjerenim intelektualnim i višestrukim teškoćama te dobivanje informacija na koji način uporaba edukativno-didaktičkog sredstva Vremenski krug, kao vizualna podrška, djeluje na taj proces. Tijekom deset mjeseci dvanaestero učenika kronološke dobi od 14. do 21. godine koji se školuju po posebnom programu poučavano je pojmovima vremena, uz korištenje edukativno-didaktičkog sredstva Vremenski krug. Dobiveni rezultati pokazali su da je vizualna potpora u obliku edukativno-didaktičkog sredstva Vremenski krug, približila i pojednostavnila poimanje cikličke izmjene vremena te rezultirala bržim i lakšim usvajanjem vremenskih pojmova i orijentacije u vremenu kod gotovo svih učenika.
Keywords
vremenski krug; kronološka dob od 14. do 21. godine; poseban program; vizualna potpora; ciklička izmjena vremena; orijentacija u vremenu
Hrčak ID:
279086
URI
Publication date:
5.6.2022.
Visits: 1.302 *