Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.38190/ope.12.1.2

Poduzetništvo i inovacije u uslužnim djelatnostima

Zorica Krželj-Čolović orcid id orcid.org/0000-0001-9967-9102 ; University in Dubrovnik
Iris Mihajlović ; University in Dubrovnik


Full text: croatian pdf 543 Kb

page 33-44

downloads: 417

cite


Abstract

Istraživanja koja su potkrepljena od strane autora koji se bave problematikom inovacija u domeni uslužnih djelatnosti tek posljednjih godina bilježe značajniji udjel u odnosu na rezultate istih izvan ove domene, a o čemu svjedoče i strani i domaći izvori. Prema stavovima nekih teoretičara inovacijske studije u uslužnim djelatnostima tek su u začetku te se istodobno isprepliću, nalazeći svoje mjesto u područjima strateškog planiranja, marketinga, hotelijerstva, kvalitete usluga te primjeni digitalnih alata i poslovnih platformi kojima se olakšava poslovanje subjekata. Terminološka razgraničenja inovacija definiraju svoju primarnu ulogu u četiri temeljna područja. Ista nailaze na teorijsku i znanstvenu podršku kod grupe autora koji temeljnu ideju definiraju prema pojedinom modalitetu. Cilj istraživanja je ukazati na značenje primjene inovativnih alata u uslužnim djelatnostima temeljem praksi i iskustava na koje ukazuju dostupni sekundarni izvori. Transfer znanja i stjecanje kompetencija u konkurentnom okruženju zasigurno zahtjeva osposobljavanje u području radnointezivnih djelatnosti kao što su uslužne djelatnosti i to ne samo u području vještina, komunikacije u internoj okolini već i prilagodbe poslovnih modela tržišnim trendovima koji testiraju konkurentnost poduzeća kroz inovativnost.

Keywords

uslužne djelatnosti; inovacije; znanje; edukacija

Hrčak ID:

279727

URI

https://hrcak.srce.hr/279727

Publication date:

28.6.2022.

Article data in other languages: english

Visits: 889 *