Skip to the main content

Preliminary communication

https://doi.org/10.14256/JCE.2472.2018

Utjecaj ponašanja svježeg betona na projektiranje održivih tanjih betonskih ploča

Mauricio Pradena
Lambert Houben


Full text: croatian pdf 2.046 Kb

page 823-847

downloads: 98

cite

Full text: english pdf 2.049 Kb

page 839-847

downloads: 93

cite


Abstract

Učinkovitost prijenosa opterećenja (load transfer efficiency - LTE) na dilatiranim betonskim kolnicima bez moždanika (jointed plain concrete pavements - JPCP), kao što su inovativne kratke ploče, određena je prema pukotinama koje se stvaraju ispod razdjelnica dok je beton svjež. Autori su prethodno razvili i kalibrirali model za predviđanje širine pukotina u tradicionalnim JPCP-ovima. Cilj prikazanog istraživanja je potvrditi ovaj model korištenjem kratkih ploča kako bi se utvrdila veza između širine pukotina i LTE-a. Nakon usporedbe predviđene širine pukotina s onima uočenim u urbanim, industrijskim i međugradskim JPCP-ovima s kratkim pločama, zaključuje se da je model koristan za uključivanje ponašanja svježeg betona pri projektiranju održivih tanjih ploča.

Keywords

svježi beton; betonski kolnici; kratke ploče; projektiranje kolnika; prijenos opterećenja; tanje ploče

Hrčak ID:

286208

URI

https://hrcak.srce.hr/286208

Publication date:

20.11.2022.

Article data in other languages: english

Visits: 484 *