Skip to the main content

Professional paper

Roditelj, najvažniji faktor za početak bavljenja sportom

Jasna Genzić orcid id orcid.org/0000-0001-9262-0685 ; Sveučilište Libertas, Zagreb, Hrvatska


Full text: croatian pdf 359 Kb

page 21-30

downloads: 372

cite


Abstract

Tradicionalni pristup obrazovanju, promatra školu kao mjesto „gdje se uči.“ Nastavnici i učenici koji sudjeluju u tom procesu učenja i usvajanja znanja pozicionirani su oprečno; nastavnik, koji kroz svoju aktivnu ulogu, određuje načine i sadržaje učenja i učenik koji isto znanje usvaja. Ista paradigma primjenjiva je i na sport, u kojem se, posebno kada je riječ o usvajanju vještina, sva moć stavlja u ruke trenera. Uloga roditelja često je zanemarena ili se svodi na čisto materijalno-operativnu potporu koja uključuje prijevoz i financijsku potporu. Redefinicijom roditeljske uloge u suvremenom društvu, postavilo se pitanje autonomije škole kao institucije što se reflektiralo i na ulogu roditelja u sportskom „odgoju“ mladih sportaša. U kolikoj mjeri roditelji mogu pomoći/odmoći u razvoju sportaša, kako se definira uloga trenera u tom novonastalom odnosu i koje su odgovornosti svakoga sudionika u tom procesu obrađeno je u radu.

Keywords

obitelj, sport, suradnja

Hrčak ID:

286692

URI

https://hrcak.srce.hr/286692

Publication date:

30.6.2022.

Article data in other languages: english

Visits: 685 *