Stručni rad
Roditelj, najvažniji faktor za početak bavljenja sportom
Jasna Genzić
orcid.org/0000-0001-9262-0685
; Sveučilište Libertas, Zagreb, Hrvatska
Sažetak
Tradicionalni pristup obrazovanju, promatra školu kao mjesto „gdje se uči.“ Nastavnici i učenici koji sudjeluju u tom procesu učenja i usvajanja znanja pozicionirani su oprečno; nastavnik, koji kroz svoju aktivnu ulogu, određuje načine i sadržaje učenja i učenik koji isto znanje usvaja. Ista paradigma primjenjiva je i na sport, u kojem se, posebno kada je riječ o usvajanju vještina, sva moć stavlja u ruke trenera. Uloga roditelja često je zanemarena ili se svodi na čisto materijalno-operativnu potporu koja uključuje prijevoz i financijsku potporu. Redefinicijom roditeljske uloge u suvremenom društvu, postavilo se pitanje autonomije škole kao institucije što se reflektiralo i na ulogu roditelja u sportskom „odgoju“ mladih sportaša. U kolikoj mjeri roditelji mogu pomoći/odmoći u razvoju sportaša, kako se definira uloga trenera u tom novonastalom odnosu i koje su odgovornosti svakoga sudionika u tom procesu obrađeno je u radu.
Ključne riječi
Hrčak ID:
286692
URI
Datum izdavanja:
30.6.2022.
Posjeta: 1.497 *