Conference paper
Komercijalni radio i televizija u Republici Hrvatskoj – 10 godina poslije
Zrinka Vrabec Mojzeš
; novinarka privatne radiopostaje Radio “101” /
Abstract
Pitanje demokratizacije medija bilo je i ostalo jedno od najvažnijih u odnosima
između Zagreba i međunarodnih institucija. Nakon godinu dana velikih iščekivanja,
aktualna vlast još nije pokazala interes da ispravi neke pogreške i propuste prošlog
desetogodišnjeg načina vođenja medijske politike u području komercijalnih medija. U
tom prošlom desetogodišnjem razdoblju, koncesije je dobilo oko 130 lokalnih radio
postaja i oko 13 lokalnih televizija, prije svega zato da bi se stvorio privid pluralnosti
medija. Uistinu, država je na različite načine zadržala kontrolu nad elektronskim medijima.
Stanje s komercijalnim radio i TV postajama u Hrvatskoj još ne zadovoljava, a
promjene najviše koči nedonošenje Zakona o telekomunikacijama i Zakona o HRT-u,
čije bi donošenje pridonijelo stvaranju nužne alternative HRT-u.
Keywords
Hrčak ID:
26309
URI
Publication date:
12.12.2000.
Visits: 3.435 *