Skip to the main content

Professional paper

JEZIK I SOCIJALNA INTEGRACIJA IMIGRANATA U ŠKOLI

Jasna Colnerič ; Osnovna škola Ferda Vesela Šentvid pri Stični, Slovenija


Full text: croatian pdf 524 Kb

page 14-21

downloads: 68

cite


Abstract

Početna nastava slovenskog jezika odvija se po načelima komunikacije odn. konceptualno-funkcionalni pristup. Učenici uče izražavati jezične funkcije, opće pojmove i specifične pojmove koji predstavljaju niz rječnika o relevantnim temama. Sve aktivnosti planiraju se prema potrebama, interesima, stilu učenja i sposobnostima učenika. Učitelj organizira rad na satu na način da učenici budu što aktivniji te da se uspostavi opuštena i poticajna atmosfera. Pri planiranju nastave uvijek se vodi računa o maternjem jeziku učenika i njihovom sociokulturnom podrijetlu, pokazuje se interes za učenike i pomaže im se da znanja i vještine koje posjeduju na prvom jeziku prenesu na novi jezik. Prošle školske godine sam prvi put koristila lutke i kartice s pričalicama jer sam imala učenicu koja je imala jako razvijenu maštu i voljela je čitati bajke.

Keywords

učenje stranog jezika, planiranje nastave, učenje s lutkom, jezična i socijalna integracija useljenika

Hrčak ID:

314702

URI

https://hrcak.srce.hr/314702

Publication date:

1.8.2024.

Visits: 204 *