Skip to the main content

Professional paper

Strategije učenja i poučavanja

Ružica Vuk orcid id orcid.org/0000-0002-8856-2184 ; University of Zagreb, Science Faculty, Department of geography, Marulićev trg 19/II, 10 000 Zagreb, Croatia


Full text: croatian pdf 560 Kb

versions

page 51-58

downloads: 67

cite


Abstract

Do otprilike prije 30 godina obrazovanje u svijetu nije bilo sustavno proučavano na znanstveni
način. Ima znanstvenika (u svijetu, a posebice u Hrvatskoj) koji imaju nisko mišljenje o istraživanjima u obrazovanju, nemaju povjerenje u rezultate tih istraživanja, smatraju ih nepreciznima i nedovoljno konkretnima u usporedbi s egzaktnim znanostima. Takav stav dovodi nas do paušalnih ocjena o stanju u obrazovanju na svim razinama, do promašenih reformi i „hodanja u mraku“ bez jasnog cilja i strategije.

Keywords

Osnovni pojmovi; vrste strategija; nelingvistički prikazi

Hrčak ID:

315094

URI

https://hrcak.srce.hr/315094

Publication date:

17.6.2009.

Visits: 107 *