Professional paper
Metodičko-retorički opis i analiza videolekcija snimljenih za potrebe nastave hrvatskoga jezika u virtualnom okruženju
Ivona Novosel
Nika Pulig
Abstract
U ovom je radu provedena metodičko-retorička analiza videolekcija snimljenih za potrebe poučavanja u virtualnom okruženju nakon što je svijet zahvatila pandemija bolesti COVID-19. U središtu je zanimanja gradivo Hrvatskoga jezika iz predmetnih područja Književnost i stvaralaštvo i Kultura i mediji, namijenjeno srednjoškolskim učenicima. U radu je također uspoređen metodičko-retorički pristup triju predavača zaposlenih na različitim razinama obrazovanja. Tri izdvojene lekcije u kojima se procjenjuju pristup i komunikacijska kompetencija predavača izabrane su kao eprezentativan uzorak. Temeljem provedene analize izdvojene su pozitivne i negativne strane te se upotreba snimljenih videolekcija u praksi dovodi u pitanje. Nastava na daljinu zahtijeva naime mnogo samostalnoga rada učenika, za koji je nužna snažna intrinzična učenička motivacija, što može predstavljati velik, a često i nedostižan izazov mladima na toj obrazovnoj razini.
Keywords
videolekcije; nastava Hrvatskoga jezika; virtualno učenje; metodika; retorika
Hrčak ID:
316096
URI
Publication date:
31.12.2023.
Visits: 551 *